Ik heb mijn nieuwe Pentax K-S2 met de SMC Lens DA 18 - 50 WR RE gekocht bij REFOTO te Dedemsvaart.
zie deze link:
https://www.refoto.nl/Waarom daar ?
Ik had via internet en Marktplaats gezien dat ze zowel gebruikte als nieuwe foto-apparatuur leveren.
Via mail contact gehad met de eigenaar Peter Voerman. Dat bleek een plezierig kontakt te worden en vooral het fiet dat hij mee wilde werken aan een goede inruil van 1 van mijn beide Pentax camera's. Ik kreeg in augustus een goed inruilbod op zowel de K-x als op mijn K200D. Het werd me duidelijk dat ik daar nog wat mee kon. Alleen heb ik de aankoop van iets nieuws uitgesteld tot na mijn Zuid-Afrika reis. Op vakantie in ZA viel mijn K-x op de grond, met Duct tape zit het batterijdeksel op zijn plek. Daarom alsnog de K200D eind nov ingeruild voor de K-S2. En de K-x als reserve gehouden.
Er is een probleempje met de 18 - 50 lens, maar daar goede afspraken over gemaakt.
MAW ik ben tevreden over deze winkel. Peter heeft een bedrijf in een loods aan huis. Behalve de Nikon voorraad heeft hij niet zo veel staan. Hij doet veel in NIKON, is Officieel dealer van NIKON, Olympus en Pentax. Vrijwel alles wat je wilt zien kun je na afspraak bij hem in de hand pakken. Zijn aanvoerlijn is kort.
Bewerk bericht