Het loopt nog niet echt storm........

Het is een heel mooi gebied

Ik was vandaag ook in de gelegenheid om te gaan en wat een geluk met het weer ;C .
Eerst naar de "vosjes-lokatie" geweest.....idd daar lopen verschillende vosje rond te bedelen naar voedsel. Ze hebben perfect door wie eten geeft en wie niet. Heb even gebruik gemaakt van de "voedsel-gevers" maar deze manier van voeren staat mij toch niet zo aan....toen alle fotografen en vosjes verdwenen leken, ritste ik mijn tas open om een broodje voor mijzelf te pakken en in no time zat er een vosje op enkele centimeters voor me en wilde aan de haal met mijn broodje...En toen kwam er een groepje met twee bolderkars vol met fotomateriaal en voedsel.....tijd om te gaan....
Deze plek zal ik niet zo snel opnieuw bezoeken.
Vervolgens lekker door de duinen gestruind en genoten van het geluid van de burlende damherten en ook nog een plekje gevonden waar ik uiteindelijk letterlijk omringd werd door burlende herten....veel gebler, pogingen tot bevruchting en (gewei)gevechten op korte afstand....kon lang niet alles vastleggen maar heb er wel van genoten.....

by
Erik Visser, on Flickr
Nu is de bronstperiode volgens mij wel voorbij op 14-15 november maar dit gebied blijft desalniettemin aantrekkelijk.....