Auteur Topic: FLICKR PRO kan binnenkort weer ...  (gelezen 1060 keer)

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: FLICKR PRO kan binnenkort weer ...
« Reactie #6 Gepost op: 26 juli 2015, 20:49:30 »
Waar kun je zien hoe lang je Pro abonnement loopt eigenlijk? Heb zitten kijken, maar kan het zo snel niet vinden.
Om nu $ 49 te gaan betalen voor nauwelijks enige toegevoegde waarde lijkt me beetje geld door de WC spoelen.

Edit: Gevonden, mijn Pro loopt nog tot 17-2-2016.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 26 juli 2015, 20:49:30 »

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2015, 13:00:21 »
Ik ben nu pro-af maar ik merk weinig verschil. Nog steeds geen reklame, niet tijdens browsen en ook niet op mijn stream, exif wordt nog steeds doorgegeven (zij het op dezelfde brakke wijze als al enige tijd, ook toen ik nog pro was) en kan nog steeds top 200 van populairste, meest bekeken, meeste favo's of foto's met meeste commentaren zien. Ik kan alleen niet meer zien hoe de een foto de laatste tijd is bekeken en waar de bezoekers vandaan komen....maar of dat laatste mij nu nog 25/49 USD per jaar waard is.....

Offline ouwedeur

• Pentaxian
  • **
  • i shoot raw.
    • mijn website
« Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2015, 11:58:49 »
tja heb al jaren de pro account niks aan veranderd zelfde prijs gehouden 25 dollar voor een heel jaar,
niet duur voor een fotoboek dat zich alleen maar uitbreid het gaat zowiezo nog twee jaar duren voordat
er voor mij wat veranderd maar een echt alternatief is er ook niet maar dat is zorg voor over twee jaar
google before you tweet
www.psajfotos.nl

Offline GWBoes

• Senior Member
  • **
    • Flickr
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2015, 14:33:00 »
Ik zie ook alleen maar nadelen. Toen de pro account werd afgeschaft werd gezegd dat de huidige gebruikers in de toekomst met het oude tarief konden verlengen (45 dollar per 2 jaar).
Nu willen ze dat je het dubbele betaald en je krijgt extra's waar je als Europeaan niks aan hebt.

Mijn subscription loopt nog tot mei volgend jaar, maar als er niks verandert gaat die niet verlengt worden.

ps: let erop trouwens dat yahoo automatisch verlengd en als je met paypal hebt betaald ook automatisch geld afschrijft.
*ist DL | k-5 II | DA 15Limited; 18-55; 18-135; 60-250 | A 50f1.7; 28f2.8 | K 100f4 macro; 135f3.5 | Sigma 70-300; 10-20 | Industar 50/2

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2015, 22:23:02 »
Tja, weet nog niet zo goed wat ik daar van moet denken......
Ik ken in elk geval geen site met zo veel wisselende beleidstrategiën als Flickr.....Mij pro account verliep op 15 april van dit jaar (na acht jaar) en er werd beloofd dat ik een groot deel van de oude pro-features zou behouden.....waaronder in elk geval ad-free. De pro-account biedt - zo lijkt  het - nu alleen extra's op het gebied van "referal traffic" en Free shipping in de US van promotiemateriaal van Flickr....Ik zie mij nog zo een twee drie niet weer 49 USD per jaar (*) betalen voor zo weinig extra's en met zo weinig zekerheden dat dit in de nabije toekomst niet weer heel anders is....
Enfin ,eerst maar eens aankijken......

En voorheen betaalde ik 44,95 USD voor twee jaar..........
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2015, 22:51:25 door EviZ »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
FLICKR PRO kan binnenkort weer ...
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2015, 21:56:28 »
Just when you thought it couldn't get any better.

Hello Arnold,

We've got some exciting news to share with you — one of our loyal Flickr Pro members.

We're re-launching Flickr Pro and making it available to all Flickr members.

The new Flickr Pro includes:

Stats and analytics on your photos and more detailed referral traffic
Ad-free browsing and sharing
Yearly subscriptions also receive:

FREE standard shipping on Flickr photo merchandise within the US, and 50% savings on international standard shipping ($25 minimum)
20% off Adobe Creative Cloud Photography plan for the first year — see additional details below

For new subscribers, Flickr Pro is $49.99 per year or $5.99 per month.

And here is where it gets good as a Loyal Flickr Pro Member:
You get these additional Flickr Pro features and continue to receive unlimited space, with no change in price for the next 2 years.

maw over twee jaar wordt het duurder voor wie nu al een pro account heeft.

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand