Bij deze dan even een bericht van mijn kant.
Ik heb je mail&sms gehad Bert, maar geen puf gehad om te reageren, de combinatie echter met ooknog een facebook bericht van Lennart deed me overtuigen om toch even hier energie in te stoppen. Niks persoonlijks tegen jou/Lennart voor het niet reageren, vind het feit dat jullie mij missen al positief!
Ron heeft het bij het goede eind, al is inrichting weer een groot/negatief woord.
Ik ben op 2 januari opgenomen op een gesloten jeugd afdeling van ggnet, een ggz instelling, omdat ik zeer vergevorderde suïcidale plannen had. Na een aantal dagen ben ik al overgegaan naar de open afdeling, omdat ik geen acuut gevaar meer ben voor mijzelf of mijn omgeving.
Op deze open afdeling zit ik nogsteeds en wordt ik behandeld voor mijn depressie, trauma's en mijn ass(autisme spectrum stoornis) problematiek.
Ondanks dat ik vanaf de eerste dag al mijn smartphone en laptop bij me had, heb ik bewust gekozen om op beide fora en facebook niet actief te zijn, omdat ik druk aan het werk ben om "beter" te worden.
Ben door wat inzichten ook tot de conclusie gekomen dat fotografie een leuke hobby is, maar geen verstandige beroepskeuze is, ondanks dat mijn bedrijf nog goed liep, ben ik dus ook bezig om dit op te heffen. Ik fotografeer af en toe nog, maar stop vooral mijn energie in mijn behandeling.
Ik zal dit topic nog een paar dagen in de gaten houden, om eventuele vragen te beantwoorden en dan verlaat ik jullie weer voor een tijd totdat ik of me goed voel, of er niet meer ben.
Met vriendelijke groet,
Rob