Ik wil mijn K-30 verkopen.
Laat ik gelijk met de deur in huis vallen: mijn camera is een keer gevallen en het achterste glas van de zoeker is gebarsten en verwijderd. Het glas dat verwijderd is, is het buitenste vlak en wordt enkele gebruikt om de diopter te verstellen. Dat kan dus niet meer wat voor mij geen probleem is. Op de fotos is te zien dat er O-ME53 zoekervergroter op zit, die heb ik erop gezet om zeker te zijn er geen stof o.i.d. door de zoeker naar binnen kan. Dat was voordat ik
een dwarsdoorsnede van de K-30 had gezien waaruit blijkt dat het geen invloed heeft. Desalniettemin lever ik die indien gewenst gratis mee met de camera.
De K-30 is een heerlijke camera. Ik heb nu een K5 IIs en de grootste verschillen zijn: geen mogelijkheid tot grip, minder stille sluiter maar daarentegen sneller in het terugkijken van fotos op de camera en betere Live View. Ik heb nog de doos en verkoop de camera compleet met alles wat erbij komt in de doos. Ik zie geen noemenswaardig gebruikerssporen op de camera.
Mijn vraagprijs is 199, zonder lens. Verkoop met de DA 18-55 WR kan ook voor 249. Je bent van harte welkom om de camera rustig uit te proberen (ik woon in de buurt van Zwolle) maar ik kan ook zeer goed ingepakt versturen. De kosten voor aangetekend versturen zijn 8,60.
Hieronder staan eigen foto's van de lens. Als je een vraag hebt PB gerust!

1.

2.

3.

4.

5.