Auteur Topic: photobukhet het gaat niet goed  (gelezen 979 keer)

Offline Bob

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • Beauty is in the eye of the beholder!
Re: photobukhet het gaat niet goed
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2015, 23:06:27 »
Ik ben ook begonnen bij photobucket en vraag me af waarom ik daar blijf hangen.  Veel te veel reclame en de slideshows zien er niet uit.

my 2cts. Bob

MX1, K3+grip, DA-50, DA18-55WR, DA50-200WR, DA*SMC 16-50, DA*SMC 50-135, Tamron 90mm Macro, Tamron 10-24, Tamron 70-300, AF540FGZ Flash, O GPS1, remote F&O-RC1.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2015, 23:06:27 »

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2015, 22:53:07 »
Ik heb mijn photobucket net eens getest en stel ook vast dat de exif-gegevens verdwenen zijn. :(

Offline koidokter

• Senior Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2015, 16:47:41 »
Waarom niet een (gratis) Flickr account aanmaken heren?

Maar goed, als je de foto's op je computer verkleind naar 1024 pixels aan de langste zijde en dan upload naar Photobucket, moet dat op zich goed gaan.
Ook de EXIF neemt die mee naar mijn idee.

Wat vragen / aandachtspunten:
- Sloopt hij de EXIF er bij verkleinen op je computer toevallig al niet uit? In welke programma verklein je?
- Als je foto upload naar Photobucket, is dat dan al de verkleinde foto? Zo ja, dan is er een instelling bij uploaden niet goed ingesteld naar mijn idee.

Helaas ben ik heel slecht in het bewerken van foto, s , ik doe bijsnijden met picasa en dan uploaden naar photobucket, het rare is dat ik 5 foto, s upload waarvan er een een normaal formaat heeft en de andere erg klein

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2015, 21:30:32 »
Waarom niet een (gratis) Flickr account aanmaken heren?

Maar goed, als je de foto's op je computer verkleind naar 1024 pixels aan de langste zijde en dan upload naar Photobucket, moet dat op zich goed gaan.
Ook de EXIF neemt die mee naar mijn idee.

Wat vragen / aandachtspunten:
- Sloopt hij de EXIF er bij verkleinen op je computer toevallig al niet uit? In welke programma verklein je?
- Als je foto upload naar Photobucket, is dat dan al de verkleinde foto? Zo ja, dan is er een instelling bij uploaden niet goed ingesteld naar mijn idee.

Offline Pen10D

• Full Member
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2015, 18:59:13 »
ook ik gebruik Photobucket om mijn foto's op het net te zetten en vandaar uit naar deze site. Ik verklein de foto's tot een grootte die ligt tussen de 600 en 900 Kb, bij een langste zijde van 1200 ppi.
Mijn probleem is dat de exif informatie onderweg verloren gaat en tot nu toe kan niemand mij vertellen hoe dat zou kunnen komen.

Op het Pentaxforum wil men altijd de exif informatie hebben, ik mocht daarom ook al niet meedingen bij de foto van de maand.

Offline koidokter

• Senior Member
  • **
photobukhet het gaat niet goed
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2015, 16:30:11 »
Wat doe ik verkeerd , als ik mijn foto, s upload naar photobukcet dan zijn ze soms zo groot als een postzegel.