Ik raap de knuppel wel even op.

Facebook is hot (op het ogenblik) maar Myspace, MSN en Hyves kennen we al niet meer :evil:
Ik plaats soms ook op Facebook, maar daar is de respons toch heel anders dan op dit forum.
Flickr en dan soort sites zijn leuk om te tonen aan een groot publiek, maar echt diep ga je daar niet op de foto in, zeker over de randzaken kom je dan weer uit bij dit forum.
Kijk eens naar de opmerkingen die bv op Zoom gegeven worden op foto´s meer dan paar honderd kijkers en dan nog maar enkele reacties, nee doe mij maar dit forum.
Mijn eigen site kan ik alles op kwijt wat ik wil (blog) en ook mijn foto´s tonen, maar ook daar toch een ander respons dan op dit forum.
Meetings zijn toch ook een zeer mooie bijkomstigheid voor dit forum.
Betrokkenheid en steunbetuigingen die ik het afgelopen jaar op dit forum gehad heb ben ik erg blij mee.
Ik denk dat een forum een goede basis is, met daarnaast nog de door jou en mij genoemde andere mogelijkheden. het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Wat betreft de 100 actieve leden, ik vind het nogal wat, zoveel krijg ik en ook (vrijwel alle) andere op dit forum niet bij elkaar in de andere media.
Ik denk dat fora´s altijd wel toekomst zullen blijven houden.
Wat ik wel mis is een chatfunctie, gewoon snel en kort reageren op items is vaak laagdrempeliger via een chat dan via een bericht.
Ach en af en toe een beetje ouwehoeren hebben we allemaal wel eens behoefte aan, kijk hiervoor zeker maar naar Facebook :-)
Zo nu gooi ik hem weer terug in het hok

Met vriendelijke groet,
Albert