Mijn AF 540 FGZ heeft een probleem met het batterijdekseltje. Mijn voorgevoel over de kwaliteit hiervan is helaas waarheid geworden, het dekseltje mankeert niets, maar 2 van de 3 lipjes in de behuizing waar je het dekseltje onder schuift zijn weg. Door veelvuldig gebruik of wellicht een keer het deksel er op verkeerde plaats ingedrukt waardoor het afbrak, ik zou het niet weten. Gevolg is dat het niet goed meer sluit en dat dus regelmatig de flits niet afgaat. Ik zit nu met een aantal vragen.
1 Is het te repareren? (ik bedoel niet met plakbandje of elastiekje

)
2 Zijn er meer mensen met dit probleem?
3 Heeft iemand zowel dit model en zijn opvolger (de waterdichte) en is de constructie daar hetzelfde of degelijker (ik overweeg de nieuwe aan te schaffen).
4 Zijn er mensen die mij afraden om voor het nieuwe model te gaan, en waarom?
5 Weet iemand waar het nieuwe model scherp geprijsd is, ik vind nu Kamera Express met 549,00 euro als goedkoopste.
6 Of wellicht heeft iemand hem al aangeschaft, en stopt ie met flitsen en wil hem verkopen

Tenslotte, heb je nog andere nuttige en relevante info over dit onderwerp hoor ik het graag, mijn voorkeur bij een nieuwe flitser gaat wel uit naar WR, dus andere goedkope alternatieven moeten wel echt goedkoop zijn ;C