Auteur Topic: Stemmen nodig voor een column in de Metro!  (gelezen 3364 keer)

RonHendriks

• Gast
Re: Stemmen nodig voor een column in de Metro!
« Reactie #54 Gepost op: 19 mei 2014, 17:53:15 »
Niet eens vroeg in de ochtend naar het station gefietst? ;)

Vanmiddag even een bus ingelopen en een exemplaar tussen twee stoelen vandaan geplukt.

Volgens mij nu zonder typefout :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #54 Gepost op: 19 mei 2014, 17:53:15 »

Serpiente

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 19 mei 2014, 17:37:32 »
Vandaag in de papierenversie van Metro, maar die heb ik nog niet.

http://issuu.com/metro_holland/docs/20140519_nl_metro-holland/9?e=0
Niet eens vroeg in de ochtend naar het station gefietst? ;)

RonHendriks

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 19 mei 2014, 16:25:05 »
benieuwd hoe KNVB en KBVB hierop reageren.
Wanneer kom je op TV bij de rijdende rechter?

Voorlopig bijten die nog even op hun lippen.

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
« Reactie #51 Gepost op: 19 mei 2014, 14:20:36 »
benieuwd hoe KNVB en KBVB hierop reageren. 
Wanneer kom je op TV bij de rijdende rechter?

RonHendriks

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 19 mei 2014, 10:02:48 »
Vandaag in de papierenversie van Metro, maar die heb ik nog niet.

http://issuu.com/metro_holland/docs/20140519_nl_metro-holland/9?e=0

Offline Hanv

• Senior Member
  • **
« Reactie #49 Gepost op: 17 mei 2014, 17:41:42 »
mooi, dan heeft stemmen toch zin gehad. ik hoop, Ron, dat je jezelf niet te ver uit de gratie van de KNVB helpt, maar ik begrijp goed wat je bedoelt als je zegt dat je je niet als viespeuk wil laten neerzetten. Dat nooit!. maar die macht in het voetbal.... en dat gaat tot in quatar toe...
hoop dat je leuke reacties krijgt op de colom!
groet, han
K5, DA17-70, DA18-55wr, DA50-200wr, DA50 1:1.8, M50 1:2, Sigma 30mm 1:1.4, Tamron 28-200 1:3.8-5.6, Soligor 80-200 1:4, Tamrom 90 mm 1:2.8 Macro

RonHendriks

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 17 mei 2014, 12:27:23 »
Maandag staat de column in de Metro.

Offline Albert

• Super Pentaxian
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
« Reactie #47 Gepost op: 11 mei 2014, 19:07:30 »
Stemmen heb ik graag gedaan zoals ik al aangaf.
Ik ben het met je stellingname eens, maar ik denk niet dat er wat veranderd als de Metro een stukje gaat plaatsen.
Ik denk dat je ze beter rechtstreeks kunt contacten en hun vertellen dat je niet gediend bent van hun argumentatie en dat je daardoor reputatieschade oploopt.
Als dat geen zin heeft kun je nog kijken of je via een soort geschillendienst van journalisten/persfotografen iets kunt en anders blijft alleen de gang naar de rechter over.

KNVB maakt zich echt niet druk om wat de Metro schrijft en de mensen die dit digitaal ondersteunen. Overigens is dat voor de Metro ook, als er morgen ander voor hun beter nieuws is zijn ze jou snel weer vergeten, helaas.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

RonHendriks

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 11 mei 2014, 10:55:17 »
het meer een populariteits wedstrijdje tussen 2 groepen te worden ipv de nieuwswaarde van het bericht. Tegen de tijd dat e er uit zijn is het geen nieuws meer en wordt het dus ook niet meer geplaatst in de papieren uitgave.
Dus ik laat het hier verder bij met stemmen.

Met vriendelijke groet,
Albert

Je stem wordt gewaardeerd, want daar ben ik je gewoon dankbaar voor. De hoofdmoot in deze is nog steeds de gelijke. Namelijk dat als ik nog verder wil als sport- portretfotograaf dat dat alleen kan als sporters erop mogen vertrouwen dat ik een fotograaf ben waar je mee kunt samenwerken omdat die geen bijbedoelingen heeft. Accepteren dat de KNVB mij neerzet als viespeuk is gewoonweg voor mij geen enkele optie. Dat kan en zal ik nooit accepteren. De verantwoordelijkheid daarvoor, voor alles wat er gebeurd is ligt bij de KNVB en verantwoordelijkheid moet je ook nemen vind ik. De pech die ze hebben is dat ik nogal vasthoudend ben en echt geen krimp geef als iemand boe roept.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 11 mei 2014, 10:44:03 »
Ik vraag me af of de KNVB wel zoveel wil doen om negatieve publiciteit te voorkomen. Ik heb andere ideeën daarover. Zoek maar eens over dat verhaal van die scheids-/grensrechter die ontslagen was...
En de Rijdende Rechter is niet bindend: het is een afspraak van de partijen de uitspraak te respecteren. Ik vraag me af of de KNVB daar wel in mee gaat.

+1. Het statement is duidelijk geweest en de support ook, maar waar leidt dit naartoe?

Misschien gewoon een gesprek aan tafel. Dat is niet zo moeilijk.

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #44 Gepost op: 11 mei 2014, 09:49:24 »
.....Beide organisaties zijn erg gevoelig voor publiciteit, zeker als ze er zelf voor aap staan.....

En daarom zullen ze ook nooit op vrijwillige basis meedoen aan een amusementsprogramma!!!

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #43 Gepost op: 11 mei 2014, 09:29:22 »
Dat is precies waarom de Rijdende Rechter ook een handige weg zou zijn. Mijn hoofdissue in deze is ook de KNVB. Beide organisaties zijn erg gevoelig voor publiciteit, zeker als ze er zelf voor aap staan. Echter doen er ook van alles aan om buiten de wind te blijven en schuiven dingen van zich af. Daar is momenteel nog veel over te doen.

Ik vraag me af of de KNVB wel zoveel wil doen om negatieve publiciteit te voorkomen. Ik heb andere ideeën daarover. Zoek maar eens over dat verhaal van die scheids-/grensrechter die ontslagen was...
En de Rijdende Rechter is niet bindend: het is een afspraak van de partijen de uitspraak te respecteren. Ik vraag me af of de KNVB daar wel in mee gaat.

nu begint het meer een populariteits wedstrijdje tussen 2 groepen te worden ipv de nieuwswaarde van het bericht. Tegen de tijd dat e er uit zijn is het geen nieuws meer en wordt het dus ook niet meer geplaatst in de papieren uitgave.

Met vriendelijke groet,
Albert

+1. Het statement is duidelijk geweest en de support ook, maar waar leidt dit naartoe?

Offline SpeedyD27

• Pentaxian
  • **
  • Pentax rules!
« Reactie #42 Gepost op: 11 mei 2014, 09:19:19 »
Gestemd.
Pentax K5, K100d, Tamron 28-75 2.8, Pentax 18-55 AL, Pentax 18-55 AL WR, Sigma 70-300 APO, Panagor 28mm 2.8, Panagor Macro Extender, Pentax-M 50mm 1.7, Tamron SP 90mm 2.5 Macro.

Offline Albert

• Super Pentaxian
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
« Reactie #41 Gepost op: 11 mei 2014, 00:16:05 »
Ik heb afgelopen week 3 keer een stem voor je uitgebracht als mede forummer, ik heb een (dynamisch ip adres) maar nu begint het meer een populariteits wedstrijdje tussen 2 groepen te worden ipv de nieuwswaarde van het bericht. Tegen de tijd dat e er uit zijn is het geen nieuws meer en wordt het dus ook niet meer geplaatst in de papieren uitgave.

Met vriendelijke groet,
Albert

Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

RonHendriks

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 10 mei 2014, 15:06:35 »
Ik kreeg te horen dat ik geen accreditatie zou krijgen omdat ik me kennelijk niet met wedstrijdverslaggeving bezig hou. Dat strookt toch niet helemaal met de foto waar de hele ruzie om draait.

_IGP0500 by IamPhotographer, on Flickr

Als dat geen belangrijk moment in een wedstrijd is dan weet ik het niet meer.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 10 mei 2014, 15:04:22 »
De rijdende rechter is natuurlijk leuk voor tv-kijkend Nederland maar deelname is op vrijwillige basis. Als je zelf iets wil bereiken en niet op vrijwillige basis moet je een kortgeding tegen de KNVB beginnen. Tegen de KBVB kan een Nederlandse rechter niets doen.

Dat is precies waarom de Rijdende Rechter ook een handige weg zou zijn. Mijn hoofdissue in deze is ook de KNVB. Beide organisaties zijn erg gevoelig voor publiciteit, zeker als ze er zelf voor aap staan. Echter doen er ook van alles aan om buiten de wind te blijven en schuiven dingen van zich af. Daar is momenteel nog veel over te doen.

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #38 Gepost op: 10 mei 2014, 14:50:36 »
De rijdende rechter is natuurlijk leuk voor tv-kijkend Nederland maar deelname is op vrijwillige basis. Als je zelf iets wil bereiken en niet op vrijwillige basis moet je een kortgeding tegen de KNVB beginnen. Tegen de KBVB kan een Nederlandse rechter niets doen.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 10 mei 2014, 14:15:46 »
Nog steeds op de eerste plaats, maar de voorsprong wordt iets kleiner. Wie nog niet gestemd heeft en het nu pas leest, uw stem is van harte welkom.

Ik heb gisteren de "zaak" vorgelegd aan de Rijdende Rechter. Ik ben benieuwd of KBVB en KNVB willen meewerken. De medewerking aan het programma is geheel vrijwillig, maar de uitspraak is vervolgens wel bindend. Ik ben benieuwd of KBVB/KNVB hun lot in handen van Mr. Visser willen leggen.

Uw stem onder aan de column:
Billengraaf

RonHendriks

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 9 mei 2014, 11:30:59 »
De stemperiode duurt iets langer dan Koos dacht (hij de sluitingtijd voor inzending aangezien voor slot stemmen) dus nog in spanning. Nog steeds een eerste plek maar stemmen zijn welkom. Ik kan er misschien zelfs mijn foto bijgeplaatst krijgen waar het allemaal om draait.

http://lezerscolumns.metronieuws.nl/view/d5b1

RonHendriks

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 8 mei 2014, 14:27:12 »
Eén keer is genoeg! ::)

Er zijn altijd mensen die dit dan voor het eerst zien ;)

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #34 Gepost op: 8 mei 2014, 13:48:37 »
Eén keer is genoeg! ::)

RonHendriks

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 8 mei 2014, 10:46:30 »
Deze wil ik graag nog eens onder de aandacht brengen. Vandaag is Francis Grondhuis, tot gisteren verantwoordelijk voor de media voor het vrouwenvoetbal bij de KNVB eruit gebonjoerd. De column is ook vrijdag nog actueel en ik doe vandaag nog een klein rondje media.

ZOU U EEN STEM WILLEN UITBRENGEN?

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #32 Gepost op: 6 mei 2014, 21:06:44 »
Van de week ook gestemd.
Goed verhaal overigens.

Offline efsix

• Senior Member
  • **
  • Pentax rules!
« Reactie #31 Gepost op: 6 mei 2014, 19:28:07 »
Ook mijn stem natuurlijk.

gr marc
Pentax K1.

DA 10-17.

FA* 24mm.
FA 31mm 1,8 AL Ltd.
FA 43mm 1,9 AL Ltd
FA 77mm 1,8 AL Ltd.

DA* 60-250mm.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 6 mei 2014, 18:49:08 »
Ik snap het wel... de ophef was misschien niet leuk, de aandacht wel blijkbaar.

Dat is niet waar het om gaat. Ik heb er dit op mijn facebook over geschreven:

Koos de Koning schreef een column over het hele gedoe rondom de wedstrijd Belgian Red Flames tegen de OranjeLeeuwinnen en het feit dat ik er niet mag fotograferen. Schrijven is namelijk zijn hobby en ik kende Koos nog niet en Koos kende mij nog niet. Het hele gebeuren was een inspiratiebron voor hem en zijn column was voor mij een heel mooi rustpunt om te lezen wat mij echt drijft in het leven om te fotograferen. Dat is namelijk die zoektocht naar die mooie foto. De rede waarom ik in een jaar 15.000 km rij om thuisgekomen te ontdekken dat ik er in geslaagd ben om een wereldfoto te maken. Een prent waar je vrolijk van wordt, alleen al voor wat er allemaal in beeld gebeurd (of soms triest juist door wat er gebeurd. De column kun je via de link lezen. Het is een online column en als hij genoeg stemmen verzameld staat deze column maandag in de papieren Metro en kunnen 1,3 miljoen lezers eens meegenieten van de passie die sportvrouwen in hun sport leggen. Stemt u mee? Deel als u wil.