Joost is dat de totale prijs incl verzendkosten, customer tax en douane?
Bij welke firma heb je hem gekocht Adorama of BiH?
Ja, dat is de prijs inclusief alles. Gekocht bij B&H. Adorama prijs was 50 dollar minder maar dan zonder de grip en kaart.
Gaaf, zo af en toe twijfel ik of ik toch niet liever de 16 Mpix sensor had dan de 24 Mpix uit de K3
Ideaal was voor mij de K3 met de k5IIs sensor :-)
Ik heb er ook heel lang over getwijfeld want er is natuurlijk helemaal niets mis met een K-30. Qua beeldkwaliteit zal ik er marginaal op vooruit gaan (marginaal meer scherpte en iets meer dynamic range) maar de K-3 is ook niet veel beter (naar mijn idee) en de 24 Mpix staan mij ook een beetje tegen omdat ik niet veel crop of enorm vergroot afdruk; zijn die extra pixels voor mij overkill. Dus de volgende interessant Pentax moet nog uitgebracht worden en zal nog minimaal twee jaar lang mij te teveel geld zijn.
Ik realiseerde me dat hoewel de K5 IIs niet een enorme upgrade is, het wel de enige upgrade is die ik voorlopig zou willen doen. En voor een betere prijs dan dit gaat het niet snel gebeuren. Vandaar.
Dus binnenkort de K-30 maar ik de verkoop doen, die dus wel focus peaking heeft en in sommige opzichten sneller is dan de K5 II en K5 IIs.