Auteur Topic: Kamera-express.nl storend aanwezig op Marktplaats.nl  (gelezen 4422 keer)

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Kamera-express.nl storend aanwezig op Marktplaats.nl
« Reactie #6 Gepost op: 30 december 2013, 13:06:49 »
Nou, ik vermoed dat hier eerder de commercie toeslaat van Marktplaats, die moet je eerder de schuld geven.
Zij verdienen waarschijnlijk vorstelijk aan de reclame die KE maakt.....

Fijn is anders, maar dat Marktplaats veel kosten maakt, die weer verdient moeten worden, is natuurlijk normaal.
Ik zie ook liever een film of serie op tv zonder reclame, maar dat is helaas niet mogelijk zonder sponsoring van belastingcentjes, die bij een commercieel station van de reclame komt..
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 30 december 2013, 13:06:49 »

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
« Reactie #5 Gepost op: 30 december 2013, 12:37:36 »
Misschien een idee om ze eens te mailen? Wil ik prima doen.

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline Jaccopladet

• Pentaxian
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2013, 12:34:55 »
Ik had gisteren precies hetzelfde ik zij het nog tegen mijn vrouw. Ben twee keer zo lang bezig omdat die nieuwe lensen ertussen staan.

Geen  :lolk:
canon 1d mark iii, canon FE 300L 2.8 IS USM, extender EF 2X ii, ef 50mm 1.4 USM, canon 1100 d, canon 18-55.

http://www.flickr.com/photos/91447801@N03/sets/

Offline RiPex

• Senior Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2013, 11:57:42 »
Als de 'grote bedrijven' nu nog eens tweedehands producten aan zouden bieden, dan zou ik er nog wat voor kunnen zeggen, maar KE.nl biedt alleen maar nieuwe artikelen aan.
v/h Pentax K-X en K-5II met talloze lenzen - thans Fujifilm X-T3 met Red Badge lenzen. Wel nog altijd Pentax georiënteerd

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2013, 11:38:58 »
Klopt helemaal! Mijn vader kijkt ook veel op marktplaats en ergerde zich er ook al dood aan. Voordat je iets tegenkomt moet je eerst pagina's aan KE doorspitten.

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline RiPex

• Senior Member
  • **
Kamera-express.nl storend aanwezig op Marktplaats.nl
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2013, 11:36:05 »
Ik wil dit toch even kwijt  :schaam:. Misschien zegt dit meer iets over mijzelf dan over het probleem dat ik ervaar, maar de de laatste tijd bemerk ik een steeds groter wordende irritatie bij de aanwezigheid van Kamera-express.nl op Marktplaats.nl met nieuwe producten.

Ik bezoek Marktplaats, omdat ik op zoek ben naar een betaalbare occasion. Als ik op zoek ben naar een nieuw product dan bezoek ik wel de sites van de (grotere) winkels, zoals o.a. Kamera-express.nl.

Wat mij betreft mag KE.nl Mp.nl verlaten!

:dankk2:
v/h Pentax K-X en K-5II met talloze lenzen - thans Fujifilm X-T3 met Red Badge lenzen. Wel nog altijd Pentax georiënteerd