Follow-up
Anders gezegd ... mensen pas op met het uitproberen van 3rd party lenzen op je camera !!!!!
Reparatieomschrijving:
Dit is een prijsopgave.Onderstaand een omschrijving van de uit te voeren werkzaamheden.
- Schade door onheil van buitenaf (na verkeerde bahandeling)
- Objectief demonteren
- CCD reinigen
- Algehele verificatie en testen
Maak SVP een keuze voor de K- 3 body :- Ik ga akkoord met de reparatiekosten, verzendkosten en administratiekosten voor dit apparaat
- Ik wil dit apparaat ongerepareerd retour tegen de onderzoekskosten (75,00 EUR Inclusief BTW)
- Ik doe afstand van dit apparaat (25,00 EUR Inclusief BTW)
Wij verzoeken u vriendelijk binnen 2 weken, met 1 van de bovenstaande keuzes, op deze prijsopgave te reageren.
Garantie termijn:
Geen garantie
Verzend en Administratiekosten:
Totaal af te rekenen:
201,34
Bij het afgeven was er een verwachting afgegeven aan mij van 75 tot 100 euro ..
mijn reactie: Mijn keuze: - Ik ga akkoord met de reparatiekosten, verzendkosten en administratiekosten voor dit apparaat
Ik teken wel gelijk aan dat ik de kosten voor het verwijderen van een lens absurd hoog vind.
€ 201.34 is echt te belachelijk voor woorden en ik wens dan ook een gedetailleerde kosten overzicht.
Bij het afgeven van deze camera werd mij een prijs indicatie van 75 tot 100 euro gegeven.
Ik verwacht dan ook zeker niet het dubbele.
Hierna kreeg in onderstaand mailtje terug ....
Ok het is een dure les .. en geloof mij der komt geen vreemd gedoe meer in de buurt van mijn Pentax K3 maar ik ben blij dat Pentax op deze manier gereageerd heeft.
--- --- --- --- ---
Geachte heer,
Dank voor uw reactie. Aan de hand hiervan hebben wij contact onderhouden met Pentax. Zij hebben uit coulance een korting toegepast op de uiteindelijke herstelkosten.
Hierdoor bedragen de uiteindelijke herstelkosten in uw geval € 155,99 (incl. BTW). Hieronder een overzicht van de opbouw hiervan.
Arbeid € 87,12
Bodydop € 3,48
Mountring € 35,02
Verz. + Adm. Kosten € 30,37
Totaalprijs incl. BTW € 155,99