Afgelopen weekend waren er in de sporthal Tivoli regiowedstrijden voor deelneemsters uit de regio Brabant oost en Limburg in de klasse van de 1ste - 4de divisie. Aangezien het al weer twee jaar geleden was dat ik had geprobeerd wat turn foto's te krijgen zondag middag naar de sporthal getogen. Je kan natuurlijk niet vrij door de zaal lopen dus alles vanaf de zijkant moeten doen en dan hangt het er een beetje vanaf hoe en waar de toestellen staan opgesteld.
Ik had de Pentax DA* 50-135 en de Sigma 70-200 HSM II mee en de exif zit in de foto's.
1 - de brug ongelijk stond helemaal aan de andere kant van de zaal. Is dan toch lastig om vanaf de kant een goede actie foto te maken door afstand en alle kabels

2 - oefening op de mat

3 - het springen is altijd spectaculair, zeker de jonge meiden. Had toch beter aan de andere kant moeten gaan staan en timing is ook wat roestig.

4 - de evenwichtsbalk is goed te doen. Ga je voor de elegante houding

5 - of probeer je de actie goed in beeld te krijgen.

Ik heb deze middag geen wow turn foto kunnen scoren, dus dat wordt in de toekomst nog een keer proberen. Zoals ook bij de turn foto van mocca al was opgemerkt is het lastig om een rustige achter grond te krijgen.
grtz, Andre