Auteur Topic: Amber van der Heijde  (gelezen 1328 keer)

RonHendriks

• Gast
Re: Amber van der Heijde
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2013, 11:57:45 »
Wat een heerlijke goede reviews op de foto. Ik zit zelf nog even op de joepie ik heb hem wolk.

- Dit is het hele frame, 6016x4000 pixels, dus niks weggesneden.
- Ik zat in de kofferbak van de auto van de vader van Amber om deze serie te maken.
- Deze serie omvat zo'n 200 foto's, van deze in sport BH en een met trainingsjasje aan.

De bewerking heb ik een beetje flink aangezet. Het is weliswaar al eind november, maar de zon maakte het ook een heerlijke voorjaarsdag, even die kou negerend. De fotoserie is voor langer gebruik op haar aankomende website als Personal Assitant en Personal Trainer, waarmee ze naast de hobbyvoetbal haar brood probeert te verdienen. De bewerking kan zeker nog wel wat veranderen, want dit is de vlugvlug versie, dus daar ga ikzeker nog eens even voor zitten. Ook omdat ik van deze serie wel 1-2 prints wil maken zodra ik een leuke aanbieding zie.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2013, 11:57:45 »

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2013, 11:30:49 »
Ik vind haar blik niet direct sloom of afwezig, haar ogen zijn normaal gericht in de verte, maar haar gezicht verraad dat ze niet op haar gemak is.
Een prettige, actieve foto waarbij haar schaduw wel prima tussen de diagonaal en de onderkant valt.
Zowel haar rechterbaan als de schaduw missen de onderkant van haar been, wat er bijzonder uit ziet.
Ik neem aan dat je hier erg blij mee gaat zijn, alleen bij binnensporten is iets meer ruis, onhandig.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline efsix

• Senior Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2013, 11:20:37 »
Op het borstbeen lijkt het licht wat uitgebeten.
Haar blik staat ook ietwat sloom/afwezig.
Bij de voet wat krap gekaderd.

mooie diagonale lijn waardoor een mooie diepte in het plaatje komt, dit versterkt door de juiste scherptediepte toe te passen.
De AF lijkt het goed te doen.

Ron kun je eerdaags voor mij een beoordeling geven van de AF tov de K5?
Speciaal op sport natuurlijk (voor mij bij normale lichtomstandigheden buiten)
Ik fotografeer op 5 punten AF
Pentax K1.

DA 10-17.

FA* 24mm.
FA 31mm 1,8 AL Ltd.
FA 43mm 1,9 AL Ltd
FA 77mm 1,8 AL Ltd.

DA* 60-250mm.

RonHendriks

• Gast
Amber van der Heijde
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2013, 01:00:29 »
Vandaag de K-3 opgehaald bij Foto Looman en meteen door voor een dag vol foto's. Afspraak gemaakt met Amber van der Heijde, ze speelt bij Telstar. Een leuke gevarieerde set aan foto's voor verschillende doelen gemaakt.

De K-3 is echt wel een prachtige camera.