Dan pas? Ik sta (als het lukt ) rond 5 uur op de kapucijnerberg. Maar ik kom zeker die kant op, leuk.
Ja mijnheer Edzo, is goed mijnheer Edzo, zo goed mijnheer Edzo . (en morgenvroeg wel een beetje doorlopen!)
Dat hij al maar begint met je met meneer aan te spreken Edzo. :lolk:
:evil: "I'm gonna make you an offer you can't refuse"
Eerst de ballotagecommissie passeren
Van de 3 uit Drunen straks alle drie ;C
en trouwens van de vier uit Epe zijn er drie lid van dit forum.. :good:
Volgende keer beter dan maar......Kijk, zo zie je maar
Ik was niet zo eens heel ver weg van het weekend: Noord-Limburg.Was op familieweekend, anders was ik wel gekomen
Klinkt allemaal alsof het erg leuk is geweest.Helaas moest ik werken en kon daardoor niet langskomen...
Lelystad had er drie tot ik van club wisselde en in Epe zijn we met z'n vieren.In Nunspeet zeker twee leden... ik ken ze nog niet allemaal.
En grappig ook: hoeveel fotoclubs hebben 3 leden die met Pentax fotograferen
Komt goed , Edzo! Ik zal wat valium meenemen voor je vaste feestboek-sparringpartner.
Het was weer een mooie expositie met veel verschillende onderwerpen. En weer gezellig , ook leuk om weer wat gezichten achter de namen te zien.
Hoi Johan,Leuk dat je ons bezocht hebt vanuit het verre België .Al met al zijn er vier leden van het forum langs geweest (als ik goed geteld heb) en dat is toch erg leuk!!Top en bedankt voor jullie bezoek!!
De tentoonstelling was mooi opgezet. Aangenaam zaaltje overigens.Mooie kleuren en een divers scala aan onderwerpen.Ook ben ik enekele oude bekenden tegen gekomen.Ik vond het wel de moeite om er eens binnen gewipt te hebben.