Helaas was dit een beeld dat ik zelf ook meerdere malen heb gezien deze dag. Van die gasten die al helemaal vooraan staan en dan ook nog eens op een trapje/ladder gaan staan en dus voor iedereen achter hen het uitzicht volledig blokkeren. Even een foto maken en doorlopen ok, maar blijven staan...Ik zeg: "geen trapjes toelaten op airshows" of lekker achteraan gaan staan.
Klopt. Zo'n type had ik ook voor me op een gegeven moment. Zat in een grote stoel te kijken op de eerste rij. Gaat staan en klapt zijn trapje uit. Gaat er dus op de eerste rij opstaan...... Ik tikte hem op zijn schouder kijkt hij me met een dodelijke blik aan....... Snapte toen alwel dat netjes vragen geen zin meer had

Ik dus: Je staat al op de eerste rij dus naar beneden aso. Had hij denk ik niet verwacht
Hij keek eens rond en zag iedereen boos kijken en stapte toen toch maar naar beneden.
Al waren er ook aardige mensen met trapjes. Die mocht je dan wel even snel gebruiken voor die ene foto die je graag wilde hebben.
Ben het inderdaad met je eens dat die verboden moeten worden. Waren zelfs lui die helemaal de trapjes hadden verbouwd met wieltjes, koffers en zitjes......