Door allerlei omstandigheden fotografeer ik eigenlijk maar weinig.
Toch ben ik bijna dagelijks bezig met fotografie, dat lijkt tegenstrijdig, maar praten over en bekijken van fotografie is heel belangrijk.
Daarnaast kom ik veel in contact met kunstenaars en doe ik zo af en toe wel eens een inleiding geven over kunst, alhoewel ik zelf geen kunstenaar ben, maar wel heel veel belangstelling er voor heb.
Vooral in de groep Artillusio proberen de leden zich te onderscheiden van de traditionele fotografie. Je zou bijna kunnen zeggen...anders moet
Photoshop en vooral alle mogelijkheden die het biedt, geeft voor mij een extra creatieve uitingsmogelijkheid binnen het medium fotografie.
De laatste tijd ben ik bezig met seriematig fotograferen, een beeld verhaal maken, waarbij ook geldt...anders moet. Het uitdenken van zo'n verhaal, vraagt soms meer tijd dan het realiseren er van. Vaak heb ik zelf een rol in het beeldverhaal.
Soms mag dat van mij best heel gedurft zijn, zoals onderstaande serie: Old man's wetdream.
Zo nu weten jullie ook waarom ik maanden geleden vroeg om een foto van de blauwe fontein in Groningen

Cire
20121102 old man 1 by
Eric van Muijen, on Flickr
20121102 old man 2 by
20121102 old man 3 by
20121102 old man 4 by
20121102 old man 5 by