Auteur Topic: toevallig gelezen op canonforums  (gelezen 1536 keer)

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
Re: toevallig gelezen op canonforums
« Reactie #11 Gepost op: 25 februari 2013, 10:45:00 »
Dit topic past hier beter m.i.
Op "Pentax Digitale Spiegelreflexcamera's" worden de Pentax Dslr's min of meer serieus besproken en daar vind ik het domme geouwehoer op dat canonforum dus niet thuishoren.
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: toevallig gelezen op canonforums
« Reactie #11 Gepost op: 25 februari 2013, 10:45:00 »

Serpiente

• Gast
Re: toevallig gelzen op canonforums
« Reactie #10 Gepost op: 22 februari 2013, 14:14:43 »
Veel klokken en veel domme klepels.
Maar goed, van iemand die geen andere merken kent dan Canon en Nikon en deze ook niet wil kennen wellicht op zich begrijpelijk.
Zielig.

Laat Canon maar weer eens komen met een aansprekende DSLR. De 6D en de 5D vielen aardig door de mand en zelfs de K5 is beter op sommige punten.
Zoals DXO Labs terecht zegt, gaat Canon als ze niet uitkijken afhaken op sensor gebied.

Ik wil ze dan over een paar jaar nog wel eens horen schreeuwen....... :evil:
De enige camera waarvoor ik zou willen switchen is de D800. Het is alleen jammer dat de Nikkor 300mm F4 niet weersbestendig is en geen VR heeft. De pixeldichtheid is ongeveer hetzelfde als de K5 en je hebt meer ruimte om te croppen als dat nodig is (je hebt meer ruimte om het onderwerp heen om de uitsnede te kiezen). De AF is ook wel een stuk beter. Maar goed, ik maak liever een reis om foto's te maken.   

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #9 Gepost op: 21 februari 2013, 22:23:33 »
Veel klokken en veel domme klepels.
Maar goed, van iemand die geen andere merken kent dan Canon en Nikon en deze ook niet wil kennen wellicht op zich begrijpelijk.
Zielig.

Laat Canon maar weer eens komen met een aansprekende DSLR. De 6D en de 5D vielen aardig door de mand en zelfs de K5 is beter op sommige punten.
Zoals DXO Labs terecht zegt, gaat Canon als ze niet uitkijken afhaken op sensor gebied.

Ik wil ze dan over een paar jaar nog wel eens horen schreeuwen....... :evil:

Offline ouwedeur

• Pentaxian
  • **
  • i shoot raw.
    • mijn website
« Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2013, 18:16:21 »
haha die amerikanen zijn altijd wat lachwekkend  :afro:
google before you tweet
www.psajfotos.nl

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #7 Gepost op: 20 februari 2013, 16:30:47 »
Like-d erop  8) haha, (ik zit nu trouwens op m'n werk, daar is momenteel ivm absolute wet van murphy dag iedere vorm van afleiding of vertier welkom, of je er nou beter van leert fotograferen of niet  :afro:
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #6 Gepost op: 20 februari 2013, 16:18:25 »
Is er ook een LIKE smiley?  :D

:good: = like .....  na ja lijkt erop :)

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Ghanz

• Pentaxian
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 20 februari 2013, 16:04:37 »
Weet je wat het is, althans wat voor mij ooit speelde: voordat ik me uiteindelijk op het pentaxforum heb voorgesteld heb ik maanden zitten dubben om dat te doen, want eigenlijk (vind ik) zijn internetforums veelal (uitgezonderd het pentaxforum natuurlijk  :angel: :evil: ) de meest waardeloze verzamelplaatsen van mensen die gewoon niks beters te doen hebben en waar op 1 of andere manier uiteindelijk de meest onaangename en geest en/of zieldodende discussies gevoerd worden en mensen soms vergeten dat ze eigenlijk op zo'n forum zitten omdat ze willen delen en leren over fotografie, maar dat je om dat te doen natuurlijk wel moet blijven fotograferen en niet je gal spuwen op een forum....poeh, dat moest ik even kwijt,

Is er ook een LIKE smiley?  :D

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2013, 12:01:07 »
Doet toch altijd pijn, om te lezen zo veel venijn ....

Weet je wat het is, althans wat voor mij ooit speelde: voordat ik me uiteindelijk op het pentaxforum heb voorgesteld heb ik maanden zitten dubben om dat te doen, want eigenlijk (vind ik) zijn internetforums veelal (uitgezonderd het pentaxforum natuurlijk  :angel: :evil: ) de meest waardeloze verzamelplaatsen van mensen die gewoon niks beters te doen hebben en waar op 1 of andere manier uiteindelijk de meest onaangename en geest en/of zieldodende discussies gevoerd worden en mensen soms vergeten dat ze eigenlijk op zo'n forum zitten omdat ze willen delen en leren over fotografie, maar dat je om dat te doen natuurlijk wel moet blijven fotograferen en niet je gal spuwen op een forum....poeh, dat moest ik even kwijt,

maar toegegeven; ik zit soms ook uren op dit forum in plaats van achter Lightroom ... :afro:
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2013, 11:52:12 »
Doet toch altijd pijn, om te lezen zo veel venijn ....

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2013, 10:11:37 »
 :D :D Wat een rumoer... om niks, snerende opmerkingen alom, met als absolute uitschieter:

garyknrd
PowerShot G15

Birding

Re: Pentax FF DSLR for under 1499$ at release.
« Reply #6 on: January 08, 2013, 09:57:04 PM »I have the K-5. It is a POS period. Buttons falling off, shutter a joke and the time for viewing your shots after a burst is a joke. Nice photos, but a very poor camera compared to others.
I bought because of the fanboys on Pentax forums. And did not know better. Even if they make a FF for 1400 dollars I would not buy anything from them. Junk parts and QC make it a nightmare.
They burned there bridge years ago. IMO

.....zegt genoeg, hij heeft een camera gekocht omdat iemand anders hem verteld heeft dat te doen... :laugh: :lolk:

, maar zeker vermakelijk om te lezen, thanks voor de link !

Offline christophe

• Senior Member
  • **
  • I Love YaBB 2!
    • fotosite
toevallig gelezen op canonforums
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2013, 09:59:44 »
toevallig op gebotst tijdens het googelen.... ;D

http://www.canonrumors.com/forum/index.php?topic=11260.0
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2013, 08:15:17 door J@@P »