Een verzameltopic weggestopt in het bord Xtra! Meetings en Specials levert volgens mij weinig andere bezoekers op dan de deelnemers aan de meet.
Op zich lijkt me dat toch niet erg? Zoals Ron ook al zegt, zo een topic "Meeting" geeft voor mij op een forum twee dingen weer:
- Hoe gezellig het is geweest en "ja" dat zal voornamelijk een "gesprek" zijn tussen degenen die er geweest zijn. Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee, ook niet als ik zelf niet mee ben geweest.
- Voor nieuwe leden en leden die niet geweest zijn geeft het een indruk van de "sociale activiteit" op het forum. Dat lijkt me juist promotie voor het forum.
Ook al hebben 15 malloten foto's gemaakt van dezelfde brug

. Maar.......wel allemaal anders en daar leer je denk ik als buitenstaander die niet mee is geweest ook weer van.
Wat zijn de verschillen waarom de ene mooier is dan de ander?
Aan de andere kant, als alle deelnemers van de meet een eigen topic beginnen in bijvoorbeeld het board Stedelijke omgeving, Architectuur en Urbex, dan verwacht ik ook niet veel reacties....vijftien topics doorscrollen is ook niet alles......Ik weet niet of dat nu een oplossing biedt.
Mee eens, gaat m.i. ook niet verschil geven.
Op zich zelf is een verzameltopic niet verkeerd, maar dan wel graag in een board dat het meest van toepassing is......dus van de afgelopen meet zou dat Stedelijke omgeving, Architectuur en Urbex zijn......
M.i. zie je dan niet welke foto's op een meet zijn gemaakt, zie mijn opmerkingen hiervoor.
Jeez....hoe moeilijk kan het zijn.....gewoon je gebruikers vertrouwen en een verzameltopic laten beginnen met [verzameltopic].....Op andere fora werkt dat prima, waarom zou dat hier niet kunnen?
Hier ben ik het 200% mee eens. Ik zie ook niet een reden waarom je niet zelf een verzameltopic aan kunt maken, ben het met het argument van Erik volkomen eens.
Misbruik is toch zo gecorrigeerd mocht zich dat überhaupt voordoen. Wel een regel dat een verzameltopic pas aangemaakt kan worden bij een bijeenkomst van bepaald minimum aantal leden lijkt me.
Verder dan wel zelf aan te maken.
Conclusie:
- Een verzameltopic geeft mooi de sfeer weer en geeft ook op forum de sociale activiteit weer.
- Wellicht wel gedragsregels, dat je bij plaatsen ook reactie geeft op foto's van anderen.
- Als je zelf een foto wil plaatsen en daar commentaar op wenst te hebben, staat het je toch vrij om zelf (zoals Erik heeft gedaan) deze in een eigen topic te plaatsen!?