Kijk wat een uitgebreid antwoord, dank daarvoor! Je hebt zeker mijn vraag beantwoord. Ik zit namelijk zelf ook te kijken naar een opleiding en voor mij sprong juist de KABK eruit. Maar ik heb eigenlijk totaal niet naar omgeving gekeken en puur naar de opleiding zelf. Omgeving is voor mij minder belangrijk, en ben het gewend om veel te reizen.Maar succes met je toelating op het Rietveld, als ik zo je foto's bekijk dan denk ik dat je zeker word toegelaten!
Ik ben trouwens door naar de volgende ronde van de toelatingsexamens van de Gerrit Rietveld Academie. :yahoo:
Mag ik vragen waarom die 2 opleidingen? Van alle opleidingen die er in Nederland zijn.
Gefeliciteerd! Ben je van plan fotografie te studeren of kan het ook iets anders worden?
Wát een mooie foto's maak jij, Aviva! Super! Zeker ook de foto's die je pa nog heeft neergezet (linkjes), heb daarna ook je photostream doorgescrold, complimenten hoor!
Vreemde keuzes maak jij toch, dochterlief :evil:
Jij haar toch op een dag, het huis uit.. :lolk:Mooie foto`s overigs.
Als ze mij maar niet schopt
Je gaat het vast nog ver schoppen!
Wat leuk je hier weer te zien en geweldig dat je weer een 365 project gaat doen. Ik begrijp dat dit je laatste schooljaar is dus het zal nog pittig worden om te combineren. Heel veel succes.Deze is echt wow!
http://www.flickr.com/photos/avivaa/8333975936/#