Auteur Topic: En bedankt....  (gelezen 1218 keer)

Offline De Zeeuw

• Full Member
  • *
  • Geslacht: Man
Re: En bedankt....
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2013, 18:34:19 »
Positief aan deze discussie, is het feit dat de meeste mensen die reageren veel respect hebben voor Edzo, die het initiatief genomen heeft om iets te organiseren voor de liefhebbers. (het is nl. geen verplichting om mee te doen).
Ik sluit me bij deze mensen aan en vind het jammer dat hierdoor een evenement niet door kan gaan.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2013, 18:34:19 »

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
« Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2013, 12:39:17 »
Het is inderdaad erg jammer hoe er gereageerd is op het topic.
Edzo heeft zijn best gedaan voor deze buitenkans en dan is dit heel erg jammer.
Hoop dat iedereen even goed in de spiegel kijkt zodat dit soort dingen niet weer gebeuren.
Op deze manier missen de mensen die wel graag gingrn hun mooie workshop.

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline C20v

• Super Pentaxian*Ltd
  • Macroaddict
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2013, 12:14:55 »
ps
Welkom terug ,...  hoe was het  ;C
Thnx, Arnold :)
Tja, wat zal ik zeggen? Apart, dat dekt de lading wel.  :D

-Photography is about finding the most interesting angle and moment-

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2013, 12:01:19 »
Ik heb het topic niet tot het eind gevolgd, maar moet toch met teleurstelling aanschouwen dat er iets moois voor een aantal mensen voorbij is. Ik kan me voorstellen dat Jacco en anderen zeer teleurgesteld zijn.
En het is toch ook helemaal niet nodig? Als je  75 of 100 euro teveel vindt, prima, maar dat hoeft toch niet zo uitgemolken te worden? Dan geef je je dus niet op, klaar. En waarom weer dat gezeur over professionalisme met een gratis website, een Nikon i.p.v. een Pentax............., gelukshots die toevallig een mooie foto opleveren!

Hou eens op! Een leuk initiatief van een actief lid is geëindigd in een desillusie. Had niet nodig geweest!

En ik hou dit topic goed in de gaten: als we hier verder gaan op de wijze zoals in het topic van Edzo dan is ook dit zo over. Probeer een reactie te plaatsen met respect, of anders niet!

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2013, 11:41:32 »
+ 1

ps
Welkom terug ,...  hoe was het  ;C

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline C20v

• Super Pentaxian*Ltd
  • Macroaddict
En bedankt....
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2013, 11:22:13 »
Leuk, ben net terug van een maand werk in Egypte en had me verheugd op een aankomende workshop, blijken de topics gesloten...

Aangezien ik in de desbetreffende topics niet meer kan reageren wil ik via deze weg nog even een paar mensen "bedanken" die het voor 8 man (on)mogelijk hebben gemaakt om een workshop te volgen bij Roesalien Raimond. Edzo doet z`n best om onzelfzuchtig het eea te regelen en wat een leuke workshop had kunnen worden wordt bij voorbaat al de grond ingetrapt omdat een paar van jullie het nodig vonden om Roesalien in twijfel te trekken ten overstaan van degene die het organiseert en die ook nog eens familie van haar is.

Lekker zeiken, zuigen en afbranden...goed gedaan jongens! Denk volgende keer even na voordat je je ongefundeerde speculaties uit, zeker als je al niet de intentie hebt om mee te doen of weet waar je het over hebt.
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2013, 11:26:38 door C20v »

-Photography is about finding the most interesting angle and moment-