Auteur Topic: Wat nacht plaatjes vanuit de Efteling [5 stuks]  (gelezen 1483 keer)

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Wat nacht plaatjes vanuit de Efteling [5 stuks]
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2012, 23:28:07 »
Zo, dat zijn fijne platen geworden.
Die eerste heeft sfeer, de kleuren zijn prettig en met rechte muren zou het nog wat strakker worden.
Ik vind de onderkant niet optimaal, mn het stukkie rechtsonderin leidt mijn blik af.
Over 2, 3 en 4 kan ik kort zijn, heeeel erg prettig om te zien; ferry goet, zeg maar.  ;)
De laatste is anders en ik heb er ook wat moeite mee; het water staat er prettig op, maar de rest er om heen is niet fijn.
Maar, als je hier flink in zou photoshoppen is de vraag wat er overblijft, ik denk te weinig voor een prettige foto.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2012, 23:28:07 »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2012, 17:46:52 »
Kleurrijke serie.

1 langs dit hotel kom ik iedere dag, ik vind dat hij mooi uitgelicht is, jammer dat je niet iets meer in beeld kon brengen en dat je de muren niet even recht getrokken hebt, dat zou de foto nog meer versterken voor mij.
2 Mooi plaatje van de pagode, vooral de beweging ziet er goed uit. De lucht had wellicht iets donkerder gemogen.
3 Mooi panorama met dito reflectie als de bomen links er niet zouden zijn zou ik denken dat je ergens in het midden oosten was geweest.
4 Mooi shot, de kleuren reflecties in het water, prachtig.
5 deze doet me helaas niet zoveel, en is in mijn ogen een beetje het lelijk eendje in deze serie. :surrender:

Ik vond/vind het juist wel mooi  8)
Ik vind het helemaal niet erg dan jij of iemand anders een andere mening heeft over een foto van me ..

tech tips altijd welkom :good:  en persoonlijke meningen .. deel ze .. daar is een forum toch voor ... ja toch  ;C

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2012, 17:37:30 »
Kleurrijke serie.

1 langs dit hotel kom ik iedere dag, ik vind dat hij mooi uitgelicht is, jammer dat je niet iets meer in beeld kon brengen en dat je de muren niet even recht getrokken hebt, dat zou de foto nog meer versterken voor mij.
2 Mooi plaatje van de pagode, vooral de beweging ziet er goed uit. De lucht had wellicht iets donkerder gemogen.
3 Mooi panorama met dito reflectie als de bomen links er niet zouden zijn zou ik denken dat je ergens in het midden oosten was geweest.
4 Mooi shot, de kleuren reflecties in het water, prachtig.
5 deze doet me helaas niet zoveel, en is in mijn ogen een beetje het lelijk eendje in deze serie. :surrender:

Offline Snipes

• Super Pentaxian
  • IJsselstein(UT)
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2012, 15:55:23 »
1 en 2 vind ik erg mooi, alhoewel je bij de eerste net even het puntje van de toren mist.
Greetz Wesly

K-3 | K5 | 18-55WR | Sigma 10-20 EX DC | Sigma 17-70 f2.8-4 DC | Sigma 150-500 OS HSM
www.flickr.com/weslyvanbatenburg

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand