Auteur Topic: Flying High  (gelezen 1254 keer)

Offline OudjesEric

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Flying High
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2012, 19:47:32 »
Ik heb niet heel veel met dit soort foto's, het is een soort wat ik zelf heel weinig maak.
De uitvoering lijkt me prima, kleur is prettig, de verdeling door de twee paren is goed.
De drie voeten die in beeld zijn, geven de beweging goed weer.
De 2e dame valt er een beetje buiten, maar dat geeft ook weer een beetje spanning in de herhaling.
Geslaagd: ja, denk ik wel. Aansprekend: voor mij niet zo, maar dat ligt meer aan mij....
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2012, 19:47:32 »

jjw

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2012, 17:46:18 »
niemand verder?

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2012, 15:11:43 »
Tja, de enige puntjes die ik zou willen noemen heb je in je verhaal boven al uitgelegd. Voor de rest vind ik dit een pracht moment wat je hebt vastgelegd.

jjw

• Gast
Flying High
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2012, 12:51:30 »
Kwamen mooi zo achter elkaar voorbij lopen op het vliegveld in Bangkok :) Helaas maar een paar seconde de tijd om de camera te pakken, te framen, focussen en afdrukken. Het was mooier geweest als de achterste stewardess ook met haar gezicht in beeld was. De blik van een van de piloten mijn kant op vond ik dan wel weer leuk :) De foto is gecropped, er is rechts van de piloten nog ruimte over, vanwege de looprichting zou het mooi zijn om dit er bij te pakken, maar er staat een zeer storend bord in beeld en een reiziger met een rolkoffer. Die twee dingen verbreken helaas het 'strakke' in de foto, vandaar de ietwat krappe crop aan de rechterkant.

IMGP2605 by Jordy Wubbels, on Flickr

De foto is bewust wat aan de blauwige en onderverzadigde kant. De witbalans meer naar geel verzetten geeft gelijk een hele smerige gele waas over de lichte achtergrond.