Wie reeds een keer op mijn
Flickr page is wezen kijken heeft vast wel een paar van de door mij gemaakte
"gebaar van de week" posters gezien.
Drempels WegRuim vijftig medewerkers van DSW zijn doof of slechthorend. Om de samenwerking tussen deze medewerkers en hun horende collega’s zo gemakkelijk mogelijk te maken, hebben we de werkgroep Drempels Weg in het leven geroepen. Deze werkgroep bestaat uit negen medewerkers, zowel horend als doof. Samen willen zij het begrip voor elkaar op de werkvloer vergroten.
In deze set op mijn flickr site zal elke week een "Gebaar van de week" geplaatst worden. Deze worden nu al verspreid onder vele bedrijven die een samenwerking hebben met de DSW in en rondom Zoetermeer.
Een instructiefilm met verschillende gebaren vindt u samen met nog veel meer informatie op de
site van DSW.sign-language-of-the-worldIk ben nu ook op Flickr een groep gestart in de hoop nog veel meer van dit soort posters te verzamelen. De bedoeling is dat er een soort van poster/foto pool ontstaat die mensen kunnen gebruiken om iets soortgelijks te gaan doen of om de posters die er gepost worden gewoon te gebruiken.
Mochten jullie iets soortgelijks gedaan hebben of willen gaan doen ga dan gerust eens kijken in de flickr group.
http://www.flickr.com/groups/sign-language-of-the-world/