:lolk:
Ok ok, ik ben vergevingsgezind Wij weer vriendjes
Mmmmmm, tja ik voel me nu wel erg "Remy" Citaat van: Boebels op 20 juli 2012, 22:30:40Ahhhh.....dat is eigenlijk ook wel zielig.. Wil je er over praten Edzo? Zou dat opluchten?Het staat tenslotte in "algemene discussie" dus dat kan vast hier... :evil: :evil:Maar goed, vooruit dan maar :angel:
Ahhhh.....dat is eigenlijk ook wel zielig.. Wil je er over praten Edzo? Zou dat opluchten?Het staat tenslotte in "algemene discussie" dus dat kan vast hier... :evil: :evil:Maar goed, vooruit dan maar :angel:
Ik ben lekker weer vriendjes! Hahahahaha!
Niets want edzo kwam pas op het idee dat ik jou ging ophalen nadat ik "ik vrees het wel" gepost had. Door de edit is het geheel een beetje uit z`n verband getrokken.Monique lief, Edzo stout, wij weer vriendjes?
:angel:Ik heb het een beetje verbruid bij jullie begrijp ik?
Zal der een topic voor openen en ze niet in dit topic stoppen ... dat verhoogt de duidelijkheid niet echt
Die stoere manenwolven zien we dan vanavond hier terug neem ik aan? :afro:
Monique lief, Edzo stout, wij weer vriendjes?
whehehe Er zijn geen duinen in blijdorp .. dus maak je geen zorgen Zo weer thuis btw ... die manenwolven waren echt mega actief .. hoop een paar stoere foto's te hebben
Dit klinkt dan weer niet zo aardig Hmmm....wat zal ik er s van denken?
Of je kunt het ook anders uitleggen Ik verwacht naar aanleiding van de opmerking dus zondag jullie allebei te mogen begroeten in de Apenheul? :evil:Wat een mini-meet in de duinen allemaal niet kan doen hè :evil: :evil:
Ik vrees van wel
Wat ben jij aardig...Wil je Monique echt 100km in een auto stoppen met een vent die naar olie, diesel en zweet ruikt?
Zie mijn edit hiervoor
Ok, dan hoor ik het graag.Denk dat mn koters ook nog wel naar hun vader gaan deze vakantie...heb ik mn handjes weer f vrij voor mezelf
Helaas, morgen een klusje in het Zeeuwse anders had ik wel vrij genomen.