Ik ga vanochtend naar het strand, zeehondjes fotograferen. Dat wordt de eerste test...
Heel mooi Mharda! Zou graag je ervaringen horen na een tijdje.
Zonnekapjes uit het verre oosten via Ebay ........ Zo'n € 4,-- per stuk incl. verzenden! En de lensdop past in de kap, dus dat is ook mooi. Wel een rib uit je lijf (als je ze hier koopt ) ). Alleen even geduld hebben tot de boot gearriveerd is.
Dat soort lenzen kopen ze er 1 van tegenwoordig. Afhankelijk van de doorloop van het artikel gaat die dan ook weer meteen (automatisch) in bestelling bij de leverancier. Jij besteld op maandag (uitverkocht weer) en de lens gaat dezelfde dag de deur uit en woensdag is er van de leverancier weer een nieuwe binnen gekomen. Voorraad is duur, dus liever niet te veel.
Wat me wel opvalt en dat is vaker gebeurd als ik iets bestel, dan zie ik gelijk dat hij niet meer voorradig is.Het zal deze week wel weer komen maar ik heb het idee dat de voorraden niet veel zijn ?...
mmmmmm.........Karma? Wel een gaaf lensje!
mmmmmm.........Karma?
Volgens mij kun je online bestellen zonder te betalen en dan houden ze het artikel een week vast.
Klopt. Wel dus als tip! RESERVEER! Toen ik heen ging voor de K30 snel hem voor vertrek even vast gelegd.Haal hem op in Urk en kijk ter plekke even op de pc.... Voorraad op. Toch heel blij dat ik even die paar klikjes met de muis gedaan had.
das een skoon lenske
Zojuist online besteld bij cameranu de Canon 35mm 1.4http://www.cameranu.nl/nl/objectieven/canon/vast-brandpunt/canon-ef-35mm-f-1-4l-usm/h125_477_2576/#tab-tb2
Hangt wel een beetje van je camera/ lens af Ron. De K-m bijvoorbeeld heb ik de eerste 2 jaar niet hoeven schoonmaken.Daarna merkte je dat hij wat "indroogde" en steeds sneller vies werd. Daarnaast zijn grote telezooms als een 150-500 nogal stofzuigers (erg veel lucht in en uit pompen bij zoomen)
Hoe vaak heb jij je camera dan zo vuil eigenlijk? Ik moet zeggen dat de mijne ondanks het vele misbruik nog steeds goed schoon zijn. Op delenzen af en toe spugen en klaar
Dan ben je echt VEEL te dicht bij !!