Vanuit Almelo een Tamron 90mm Macro meegepakt voor 200Euro ... mooi prijsje ;C
Verder weinig interessants nog aanwezig toen ik om 10:15 naar binnen wandelde .. bere druk en iedereen door bakken met klein snuisterijtjes gedoe aan het wroeten ..
geen camera meer in zicht .. maar die bleken erom 08:45 ook al niet geweest te zijn .. tegen mij werd gezegd dat ze vanochtend binnen 45 min allemaal verkocht waren .. dus tja ..
Ik denk dat er een dealtje gedaan is ergens ...
Ik had nog een sigma 17-50 2.8 voor 350 mee kunnen nemen maar daar was ik niet naar op zoek .. achteraf in de auto ... nog heel zachtjes poep gezegd tegen mezelf .. maar ja .. toch maar niet terug gegaan whehe
O ja, een kinko/kenko .. 1.5 converter ding voor 50 euro .. ook laten liggen .. Ik wacht wel op de tc1.4 die ze beloofd hebben ...
Verder alleen basic spul zoals FA80-200 waar ze al een tijdje mee op marktplaats aan het stunten waren en een DA50-200 thats it.
Ik heb nog gekeken of ze misschien nog een grip en batterijen (vooruitlopend op een K5II/s ) haden liggen .. maar alleen twee grips voor een K200 ... dus tja ...
het was duidelijk dat Pentax reeds een paar jaar geleden niet meer interessant voor hun was...
Ook nog een reflectie schermpje erbij
en een 77mmCPL W+B voor Micha D.
Soms is wat je van ver haalt toch nog goedkoop thu