De kogel is door de kerk. Deels omdat de K7 het weer half doet en ik al behoorlijke biedingen binnen heb, en deels doordat mijn ouders mij wat lenen zojuist de K5 besteld bij cameratools.nl. Stond dat het niet op voorraad was, even gebeld hoelang het zou duren, en ze kwamen op exact dat moment binnen. Dus hij ligt morgen in de bus:)
De ASUS Transformer Infinity opgehaald. Een week voordat deze officieel geleverd wordt, dus ben één van de eerste gebruikers in Nederland.........blijkbaar........
Niks houd je tegen om een bod te doen Jaap
Een snelle rekensom: je hebt er nog ruim 50, en met de verkoop van 5 camera's kun je een 6x7 kopen. Verkoop de rest en koop een 645D
Zojuist gereserveerd:ASUS Tranformer Infinity 700 64Gb tablet met dock. Pas leverbaar op 14 juli.......
Een snelle rekensom: je hebt en nog ruim 50, en met de verkoop van 5 camera's kun je een 6x7 kopen. Verkoop de rest en koop een 645D Groeten,J@@P
Heb je nou helemaal niets meer uit je verzameling die je had?
Dat niet Kees...ik heb er een stuk of 5 camera's voor verkocht om dit te kunnen kopen
Wow Henk! Je hebt je vakantiegeld goed besteed! En met een houten greep: Áf dus! Mooi!
Een Pentax 6x7 met 45, 55, 105 en 165mm, tussenringen (voor inner en outer bajonet), teleconverter, berg filters, houten greep, 2 zoekers en kofferAlles origineel Pentax
Vandaag een Metz 48 AF-1 binnen gekregen.Vooral om eens te proberen of ik met P-TTL sneller goed kan (in)flitsen als met mijn (volledig manual) YN-460.De eerste tests waren enigszins twijfelachtig, morgen maar eens mee aan de slag gaan ...
Dat vraagt natuurlijk een mooie foto van deze set in studio opstelling