Auteur Topic: Harley Davidson hemel op aarde  (gelezen 1474 keer)

Offline Joop96

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
Re:Harley Davidson hemel op aarde
« Reactie #6 Gepost op: 6 juni 2012, 21:38:44 »
Mooie foto's!
Ooit vele jaren terug hebben de Japanners een Harley tot in de milimeters nagebouwd, gekopieerd dus... maar hoe dan ook ze kregen niet die typische Harley geluid uit die motor...
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 6 juni 2012, 21:38:44 »

RonHendriks

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2012, 19:01:28 »
Lijkt me ook een heerlijk bezoek op te leveren.

Offline cemi

• Super Pentaxian*Ltd
  • Less is more...
    • Cees van Miert Fotografie
« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2012, 18:55:01 »
Hier ben ik het helemaal mee eens Edzo, ik vindt het ook helemaal niks, en wat een bak herry komt er uit die dingen.
Dat hoeft niet. Tijdens de laatste Harley dag in Breda was er een stand waarin een Harley stond met een stukje elektronica ingebouwd, met een simpel schakelaartje op het stuur.
In de "uit" stand een hele hoop herrie en in de "aan" stand, fluisterstil.

Die elektronica zouden ze in alle Harley's verplicht in moeten bouwen... zonder schakelaar  :-X

Offline staal571

• Senior Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2012, 16:35:01 »
Hier ben ik het helemaal mee eens Edzo, ik vindt het ook helemaal niks, en wat een bak herry komt er uit die dingen.
Ik sprak een iemand die de kilo prijs uitrekende van die Harleys, dat stons in geen verhouding tot andere merken.

Gr Peter
Zowel Digitaal als Analoge camera's

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2012, 13:36:15 »
Ik ben wel motorrijder, maar voor mij is een harley geen motor maar een statussymbool. Het is wel leuk om naar te kijken, en ondanks dat ze technisch wel veel vooruitgang hebben geboekt blijft het een plofmachine, en ja er zijn mensen die dat mooi vinden. Aan de andere kant maar goed ook, anders word het saai als iedereen hetzelfde rijdt. Je bent er in ieder geval geweest en hebt er wat mooie foto`s kunnen maken, zou ik ook gedaan hebben als ik er was. Enig nadeel van die glimmende onderdelen dat je er van alles in ziet spiegelen ;) Leuk detail, ze worden door niet harley rijders vaak rijdend toilet genoemd, bedenk zelf maar hoe dat komt ;D ;C

newmikey2

• Gast
Harley Davidson hemel op aarde
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2012, 13:02:16 »
In het Harley Davidson museum in Milwaukee. Letterlijk honderden motoren uit de hele geschiedenis van het merk, vanaf 1903 tot nu. Ben zelf géén motorrijder maar dit was toch wel gaaf+!

Voorbeeldje:
1.

Harley Davidson by newmikey, on Flickr

Een detail van een jubileum motor, geproduceerd exact 100 jaar na het begin, in 2003 dus, en gesigneerd door letterlijk alle fabrieksmedwerkers!
2.

Harley Davidson 2 by newmikey, on Flickr