Auteur Topic: ringflitser  (gelezen 4023 keer)

sMatt

• Gast
Re: ringflitser
« Reactie #12 Gepost op: 6 november 2008, 16:17:26 »
onderwerp gevonden. dank je. ik reageer verder in dat topic. deze kan dicht weg en vernietigd.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #12 Gepost op: 6 november 2008, 16:17:26 »

sMatt

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 6 november 2008, 16:17:26 »
onderwerp gevonden. dank je. ik reageer verder in dat topic. deze kan dicht weg en vernietigd.

sMatt

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 6 november 2008, 16:17:26 »

Marinus84

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 6 november 2008, 11:24:08 »
We moeten de Dörr alleen nog even goedkoop als het merk 'Tumax' regelen via konijnenberg :D

Marinus84

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 6 november 2008, 11:24:08 »
We moeten de Dörr alleen nog even goedkoop als het merk 'Tumax' regelen via konijnenberg :D

Marinus84

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 6 november 2008, 11:24:08 »

Ruud

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 6 november 2008, 11:17:21 »
Kijk eens twee posten naar beneden: De Dörr-boodschap!

Ruud

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2008, 11:17:21 »

Ruud

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2008, 11:17:21 »

sMatt

• Gast
ringflitser
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2008, 11:04:28 »
Beste Mensen,
Zo af en toe fotografeer ik wel eens macro. Ik denk steeds vaker dat een ringflitsertje daarbij wel fijn zo zou zijn. Heeft iemand een suggestie voor een betaalbare, eenvoudige ringflitser? Ik wil lekker een beetje kunnen klooien. Ik hoef niet per se in National Geographic gepubliceerd te worden (mag wel natuurlijk  :))

gr v smt

sMatt

• Gast
ringflitser
« Reactie #2 Gepost op: 6 november 2008, 11:04:28 »
Beste Mensen,
Zo af en toe fotografeer ik wel eens macro. Ik denk steeds vaker dat een ringflitsertje daarbij wel fijn zo zou zijn. Heeft iemand een suggestie voor een betaalbare, eenvoudige ringflitser? Ik wil lekker een beetje kunnen klooien. Ik hoef niet per se in National Geographic gepubliceerd te worden (mag wel natuurlijk  :))

gr v smt

sMatt

• Gast
ringflitser
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2008, 11:04:28 »
Beste Mensen,

gr v smt