Ik ben gewoon tussen twee hekken door naar binnen gelopen, en asbest..... waar zit dat niet?Zolang je asbest niet gaat zagen oid valt het allemaal wel mee denk ik.
Wij zijn paar weken geleden in het Stoomgemaal geweest en daar werd verteld dat de fabriek niet meer toegankelijk was vanwege asbest.Het loont dus toch de moeite om gewoon naar binnen te lopen!?
Wat ik gehoord heb is dat de fabriek op geregelde tijden open is voor fotografen.Misschien dat je hier wat meer info kunt vinden: http://www.leerfabriekoisterwijk.nlIk ben er "illegaal" in geweest alhoewel de eigenaar mij wel heeft zien lopen en alleen waarschuwde voor asbest en vallend puin
Mooie serie Cees. Mijn voorkeur gaat uit naar kleur.Is deze fabriek vrij te betreden, dan wel kun je daar op afspraak naar binnen?Zo ja, is dat voor een groepje te regelen?
Kleur,alhoewel hdr wel cliche wordt, heb je geen lightroom,daar zijn geweldige presets voor in alle kleuren en smaken...?(ik gebruik lightroom voor nop met krekje.....)
Ik vind 2 mooier, dat is dus de zwart witte.PS: is het mijn beeldscherm, of lijkt het dat er in de foto's een soort effect zit?