Bestaande verbinding over de Graafsebaan blijft intact zolang de nieuwe brug er nog niet is, zodra die klaar is gaat het verkeer over de brug en wordt de bestaande Graafsebaan opgebroken voor het kanaal. Dus de verbinding blijft er sowieso.Groeten,J@@P
2 juni as. is het Dag van de Bouw, dan is het project ook geopend voor publiek. Maar de meeste bouwplaatsen mag je als publiek niet zomaar betreden uit veiligheidsoverweging. Neemt niet weg dat je straks van alle objecten langs het hele tracé prima foto's kunt maken van buiten het bouwterrein. Ik doe het zelf ook al regelmatig. Een groothoek en telelens zijn daarbij erg nuttig.
Zodra hij online gaat stuur ik je wel een link Jaap......Als jij dan zorgt dat ik het werk op mag om foto's te maken Henk
Heej, stuur me een linkje! Ik werk aan dit project (zoals je weet)
Heej, stuur me een linkje! Ik werk aan dit project (zoals je weet). Ben benieuwd.En nee, de nieuwe ZWV ligt er nog niet. Een klein stukje begint zicht af te tekenen bij de Graafsebaan, maar dat is nog maar een klein begin. Groeten,J@@P
Wat moest jij vanmorgen zo vroeg (09.00 uur)op "de Brand" kijken of de nieuwe Zuid-Willemsvaart er al lag?