Kijk, dit zijn nu het soort topics waar nieuwkomers over jaren en jaren nog wat van kunnen leren...
Waar ging het ook alweer over?
Ach, Cemi, zonder geheugen(kaart)probleem moet dat voor jou te doen zijn... toch
Ach, Machiel,een ezel stoot zich in het algemeen,geen twee keer aan de zelfde steen....gebeurt het je dus nóg een keer, beste vent,dan weet je meteen, dat je géén ezel bent.Groeten,Ruurd
Volgens mij is de topictitel niet helemaal juist.Het is niet zozeer een geheugenKAART probleem, maar een GEHEUGENprobleem van de fotograaf...
Het is niet zozeer een geheugenKAART probleem, maar een GEHEUGENprobleem van de fotograaf...
Tip: zelf heb ik m'n camera altijd in een camera tas bij me. Geen grote tas, maar gewoon zo eentje waar de camera en de lens erop samen goed inpassen (met grotere lenzen een beetje passen en meten). In het voorvakje heb ik altijd een reserve accu en een reserve geheugenkaartje zitten. Door ze in de tas erbij te houden kan ik nooit zonder zitten, wat me inderdaad ook al eens voor bovenstaande situatie behoud heeft.Groeten,J@@P
Waarom halen jullie dat kaartje er dan uit? Gaat de foto's naar de pc laden dan sneller dan met een kabel?