Auteur Topic: Poll, meeting Amersfoort. Overdag of 's nachts  (gelezen 2732 keer)

Offline Ghanz

• Pentaxian
  • **
Re:Poll, meeting Amersfoort. Overdag of 's nachts
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2012, 16:08:25 »
Ben het helemaal met Densch zijn woorden eens!

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2012, 16:08:25 »

Offline Micha D.

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2012, 15:13:13 »
Ik zou graag komen, maar ik heb helaas geen rijbewijs en ik heb een gruwelijke hekel aan het openbaar vervoer. Misschien een keer meeten in de Amsterdamse Waterleiding duinen :P.

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2012, 15:09:47 »
Amersfoort is wel aanlokkelijk dichtbij ;) Als we meeten, dan wat mij betreft middag/avond, pakken we ergens chinees...

Behalve stadscentrum heeft Amersfoort ook nog een dierentuin...

Alles is echter afhankelijk van de datum :( Met vrouw, (veel) werk en twee kinderen is vrije tijd een schaars goed...
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

densch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2012, 15:09:04 »
Gestemd.

Maakt mijn niet uit. ik vind het al gezellig om met jullie samen te zijn  :-*

Gr Dennis

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2012, 14:53:31 »
Ik heb gestemd dat het niet uitmaakt. Maar moet hierbij wel aantekenen dat ik niet zeker ben of ik uiteindelijk wel meega. Ik heb het best druk met mijn werk en fotografie, en weet dus niet van te voren of ik mee kan naar een meeting. Het zal dus afhangen van het moment en ik zal zeker niet ver van te voren zeggen dat ik meega. Het moge dan ook duidelijk zijn dat het niet van mij af moet hangen wanneer het georganiseerd gaat worden. Maar 1 ding staat voorop, het is altijd leuk met een groep op stap om foto`s te maken.

Henk

Offline Sentinel

• Senior Member
  • **
  • Pentax rules!
Poll, meeting Amersfoort. Overdag of 's nachts
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2012, 11:42:37 »
Hierbij mijn interesse peiling van een meeting in Amersfoort. Omdat ik zelf niet alle dagen kan en jullie mening graag wil, vraag ik eerst op welk daggedeelte jullie zouden willen.
Globaal vind de meeting plaats tussen begin februari en eind maart. Als het nachtfotografie wordt zou het eerder richting februari gaan!

Amersfoort heeft (vind ik zelf) een erg mooi centrum met mooi verlichte gevels en poorten. Het centrum is niet al te groot en daardoor kun je binnen een korte tijd veel zien en fotograferen. Daarnaast heeft Amersfoort naast een historisch gedeelte ook een nieuwe haven wat (overdag) erg leuk is. Ik weet niet hoe die verlicht is maar daar komen we snel genoeg achter.

Dus mensen, als jullie zin hebben in een meeting laat het weten!
K5-II & K200D| Pentas 16-45 F4 | Tamron 28-75 F2.8| Sigma 70-200 F2,8 USM II| Sigma 18-125 F3,5-5,6| Metz 48-af1| Metz 58-af1|