Kees, begrijpelijk, ik ken de regels inderdaad ook wel.Is het niet mogelijk het daar naartoe te verplaatsen met jullie toestemming?Zoals Joop zegt verhoogd het wel de creativiteit van ons fotografen en dat lijkt me toch ook een onderdeel van een forum.
Wel leuk die foto's Ik denk dat dit niet mag...max 5 foto's per topic !
Jaaaa, dit echt wel geestig. Leuke plaatjes en leuk initiatief. Mag ik er hier een paar ingooien die ik weliswaar vroeger reeds heb gepost maar toen weinig of geen aandacht hebben gekregen? En ik beloof dat ik ook mee zal zoekn naar nieuwe "antropo- en zoömorfen".
@ Joop; ( 1e reeks ) behalve foto 3 had je er wat mij betreft niets bij te hoeven zetten hoor.. die zijn erg duidelijk. Foto 3 had ik niets uitgehaald als je er niets bijgeschreven had. M.i. dus de minst sterke.. @ Edzo; ja die is ook leuk !@ Joop; wauw die pinguin.. oh nou allemaal.. goed gezien hoor en je kan er echt niet omheen. ik zal ook eens gaan speuren.. maar pas volgende week hoor vrees ik.. nu eerst de nachtdienst in en dan houdt mijn leven altijd even een paar dagen op.. kruip ik onder mijn steen.. misschien wel die hondensteen