Ik vind dat dit forum niet altijd super foto's hoeft te laten zien.
Zelf vind ik het boeiend om soms evenementen, gebruiken, folklore, enz uit ons land als registratie te zien.
Bij alle nieuwe leden schrijf ik altijd dat dit forum vooral leerzaam is... en dat bedoel ik in zeer brede zin.
Wel is het zo dat dit soort foto vaak wat meer achtergrondinformatie nodig hebben.
Dat betekent in dit geval geen bijzonder foto's in fotografische zin, maar wel een boeiend geillustreerd verhaal (wat best wat langer gekund had)
Cire
Eigenlijk bestaat het forum in mijn ogen uit meerdere onderdelen. Prachtige, heel goed voorbereide shoots, kiekjes, technische verhalen, probleem-oplossend, etc. etc.
Dit valt inderdaad niet onder artistieke shoots, maar wél onder de fotografie-vreugde die wij, doordat wij allen één merk vertegenwoordigen, meemaken. En daarom vind ik dat dit ook thuishoort op het forum en ga dus volledig mee met Cire. En dat er dan wat meer info naast de foto verstrekt moet worden i.p.v. uit de foto zelf te halen: so be it.
Verwacht geen commentaren van "wat een geweldig inzicht", "wat een artistiek inzicht" maar het zijn zeker leuke evenementen-foto's!
En ik hoorde van het verhaal van de gestolen straaljager op de radio zojuist. Tja, da's ook een hobby hè? (Rare jongens die Friezen

).