Als ik dat zo hierboven zie dan is Sinterklaas het land nog niet uit en Rutten niet uit het Catshuis... Ben wel benieuwd naar die bodies...
Vandaag ontvangenEen mooie doos met daarin wat fototassen, 4 body's, een oude compact, diverse rolletjes , en leuk glaswerk...
humm ok lol :schaam:BlonT momentje hihi
En vandaag nog een oogst...De Samyang 8mm Visoog bij FotoBooms - Wouter/Acinony aangeschaft:Jan.
je digitale camera dus
"de digi" humm tja .. huh ?
Een Gossen sixtinette, handig minuscuul selenium metertje, even vergelijken met de digi om te controleren of de cel nog in orde is, zo ja, heb je er een handig metertje aan voor het geval je eens back to basics wilt.
en een wat ik denk is een lightmeter thingy ....
hehe ik heb mijn FA* 85mm nu zo'n beetje twee jaar. Was jij een van de verliezers toen op de marktplaats lens
Zozo Jan mooie aanschaf. Wat een kneiter van een glaskanon die Sigma 1.4/85mm. Laat maar snel wat resultaten zien...
Heel mooi Jan :good:Ben ook heel benieuwd naar je eerste Foto's met deze hele mooie Sigma 1.4/85Mvg,JohnnieS
Ik zou als pentax gebruiker eerder vd FA 77mm 1.8 ltd. gaan.Neemt niet weg dat sigma 85mm een zeer goed objectief is waar je ook hele mooie resultaten mee kunt behalen.