Ik kan me het gevoel ook wel voorstellen ..... En dan, met een Hasselblad of een Leitz zou het ook niet gelukt zijn, zijn dat dan ook mindere camera's?
Dat is helemaal waar! En natuurlijk heb je nooit graag dat er smalend over jouw of je spullen gedaan wordt, dat is geen fijn gevoel.
Maar ik denk wel dat dat ook komt hoe ín het algemeen iedereen 'zijn' merk de hemel in prijst en andere merken af doet als 'minderwaardig'
En dan bedoel ik niet dat jij gedaan zou hebben Peter, maar ik bedoel dat in het algemeen.
Lees hier vaak maar eens wat men over Nikon, Canon of welk merk dan ook schrijft, terwijl ik denk...ieder merk heeft zijn sterkere en mindere punten/eigenschappen en ieder persoon kiest hetgeen waarvan hij/zij denkt dat het beste bij hem/haar past.
Maar door die algemene tendens van je eigen merk als beter te beschouwen krijg je ook dit soort 'leedvermaak' .
Nogmaals, dit is absoluut niet persoonlijk en/of op jouw gericht Peter, het is meer iets waar ik al veel langer van denk dat het onnodig is om op een minderwaardige manier over een ander merk te praten.
Henk