Auteur Topic: panasonic-lumix-tz20  (gelezen 1140 keer)

psf460818

• Gast
Re:panasonic-lumix-tz20
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2011, 18:26:55 »
Mijn echtgenote fotografeert al jaren met de Lumix FZ7, een z.g. NSLR, dus je kunt de digitale zoeker of het scherm gebruiken. Enorme zoom - de nieuwere versies hebben een nog groter bereik - en vlijmscherpe foto's. Een aanrader voor iemand die een veelzijdige camera zonder poespas zoekt voor een heel redelijke prijs.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2011, 18:26:55 »

Buksbeest

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2011, 18:05:35 »
TZ20 is ontzettend scherp en maakt hele mooie foto's. Zeker voor het bedrag waar hij momenteel voor aangeboden wordt.
Uit fotografisch oogpunt is een Fujifilm geen verkeerde keus. De kleuren van Fuji zijn vaak erg mooi, een stuk natuurlijker dan Panasonic.
Welk model hij op het oog heeft weet ik niet, maar de Fuji mag zeker overwogen worden.

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
panasonic-lumix-tz20
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2011, 17:36:15 »
Mijn baas gaat binnenkort een grote, mooie reis maken en is van plan om een Fuji camera te kopen van pakweg € 150,--. 24Xzoom, zei hij.

Natuurlijk wil ik hem goed adviseren (goed voor mijn carrière!) en met zijn doel en budget zou ik zelf zeggen: leg er 6 of 7 tientjes bij voor de panasonic-lumix-tz20.

Uiteraard mag hij ook een PENTAX kopen, maar mijn vraag is: heeft iemand van jullie ervaringen met deze camera.

Let wel, het is geen DSLR type, de Q valt niet binnen het gestelde budget, dus aan die vergelijkingen heb ik niet veel. Maar deze panasonic-lumix-tz20 lijkt mij toch een heel mooi alternatief voor een verre reis die hij graag goed vastgelegd ziet.