Auteur Topic: Schiphol Vliegtuig Ramp  (gelezen 1199 keer)

Offline Vulcan

• Administrator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
Re:Schiphol Vliegtuig Ramp
« Reactie #8 Gepost op: 12 november 2011, 17:59:35 »
1. Non-pentaxfoto's horen in Vreemdgangershoek.
2. Zo plaatsen we hier geen foto's. Zie de FAQ.
3. Zijn deze foto's niet "wat aan de grote kant"? Lees s.v.p. de Spelregels FOTOHOEK.

Kortom, dit topic gaat dicht. Graag eerst even goed inlezen en dan opnieuw een topic plaatsen, en nu binnen de kaders van de spelregels.

Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #8 Gepost op: 12 november 2011, 17:59:35 »

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #7 Gepost op: 12 november 2011, 17:45:58 »
Ja, vind ik ook, en ik zou ook wel willen weten waarom je ze plaatst. Het is iets van een tijdje geleden, zijn geen bijzondere (goeie) platen. Ik snap het doel dus niet zo goed. Daarbij, en ik weet dat dit een gevaarlijke opmerking is, kan dit ook weer wonden openrijten! Nou ben ik best wel van de harde humor, mag ook best heel cynisch zijn, maar hier zie ik het doel niet. En ook niet van dat laatste plaatje, wat bedoel je daarmee.

Als dit een "politiek statement" is dan is die ten eerste mislukt en ten tweede misplaatst.

Maar, als het anders is nodig ik je graag uit: tell me about it!

+1
Het zijn bovendien geen foto's die met een pentax-camera zijn gemaakt dus ook in 'overig' verkeerd staan.

greetz,
Erik

RonHendriks

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 12 november 2011, 17:45:03 »
Ze horen bij de vreemdgangers, maar zeker bijzonder genoeg om te delen. Gelukkig geen nieuwe vloiegtuigramp.

Offline zwitser

• Pentaxian
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 12 november 2011, 17:42:13 »
Vermoedelijk verkeerde forum !!!!
2X Sony A7RIII

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #4 Gepost op: 12 november 2011, 16:57:04 »
Dit is toch die ramp met die Turken een tijd geleden? Het zou wel fijner zijn als de foto's hier gewoon zo worden geplaatst zonder ze te hoeven uploaden.
De clou van de laatste foto ontgaat me wel...

Ja, vind ik ook, en ik zou ook wel willen weten waarom je ze plaatst. Het is iets van een tijdje geleden, zijn geen bijzondere (goeie) platen. Ik snap het doel dus niet zo goed. Daarbij, en ik weet dat dit een gevaarlijke opmerking is, kan dit ook weer wonden openrijten! Nou ben ik best wel van de harde humor, mag ook best heel cynisch zijn, maar hier zie ik het doel niet. En ook niet van dat laatste plaatje, wat bedoel je daarmee.

Als dit een "politiek statement" is dan is die ten eerste mislukt en ten tweede misplaatst.

Maar, als het anders is nodig ik je graag uit: tell me about it!

henkvanzuylen

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2011, 16:55:11 »
Dit is toch die ramp met die Turken een tijd geleden? Het zou wel fijner zijn als de foto's hier gewoon zo worden geplaatst zonder ze te hoeven uploaden.

+1

Offline Joop96

• Super Pentaxian*Ltd
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2011, 16:49:18 »
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR