Auteur Topic: Camera.nl Camera Experience  (gelezen 1405 keer)

RonHendriks

• Gast
Re:Camera.nl Camera Experience
« Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2011, 23:11:54 »
Leuk evenement. Heb o.a. de masterclass sportfotografie van Pim Ras gevolgd. Met zeer veel interesse zijn foto's bekeken en z'n verhaal, uitleg en adviezen aangehoord. Uitermate boeiend om te vernemen dat Pim als professioneel en bekroond sportfotograaf na een schaats fotoshoot tijdens de olympische spelen van Vancouver (de val van Annette Gerritsen) met (zoals hij zei) hartslag 200 en trillende vingers kijkt of de autofocus en niet naast gezeten heeft en de actie scherp vastgelegd is.

Ja die lezing is zeker heel leuk, want had ik enkele weken geleden al gevolgd.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2011, 23:11:54 »

Offline DickL

• Pentaxian
  • **
    • Mijn Flickr albums
« Reactie #5 Gepost op: 29 oktober 2011, 23:03:06 »
Leuk evenement. Heb o.a. de masterclass sportfotografie van Pim Ras gevolgd. Met zeer veel interesse zijn foto's bekeken en z'n verhaal, uitleg en adviezen aangehoord. Uitermate boeiend om te vernemen dat Pim als professioneel en bekroond sportfotograaf na een schaats fotoshoot tijdens de olympische spelen van Vancouver (de val van Annette Gerritsen) met (zoals hij zei) hartslag 200 en trillende vingers kijkt of de autofocus en niet naast gezeten heeft en de actie scherp vastgelegd is.

Of we nou professioneel fotograaf zijn of een amateur welke zijn kids en andere verenigingsleden op de (sport)plaat wil zetten, de beleving en de spanning is het zelfde.

Weer een pluspunt van dit forum, zonder dit topic was ik niet op de hoogte geweest van dit evenement.

Gr

Dick

PS: ik had graag de 35 mm f2.4 in m'n vingers willen hebben en op m'n camera willen uitproberen. Laten ze die nou net niet meegenomen hebben

K-3iii | K-1 | K-3 | K-01 | K-5 | K-m 
HD DA 55-300 PLM | DA 18-135 | DA 21 Limited | DA 35/2.4 | DA 18-55 WR
DFA 24-70 | DFA 150-450 | DFA 100 MACRO WR 
FA77 1.8 Limited | FA43 1.9 Limited | FA31 1.8 Limited
Sigma 70-200/2.8 II | Sigma AF 8-16

Offline EricR

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • Selling mode
« Reactie #4 Gepost op: 29 oktober 2011, 18:40:19 »
Ik zag het in mailbox. Is een beetje zoomexperience in het klein. Lijkt me fantastisch als je van drukte houdt.

Inderdaad behoorlijk druk en ook behoorlijk donker. Drukte ging wat in golfbewegingen maar voor alle activiteiten had je een goede flitser nodig als je foto's wilde nemen. De workshops en lezingen hebben ik wegens de drukte maar overgeslagen.

Het concept is verder wel goed omdat je best veel artikelen van dichtbij kan zien en eventueel ook nog kan gebruiken. Heb zelf meerdere Pentax-objectieven kunnen gebruiken, de Beukelaer had de hele koffer mee.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2011, 15:38:00 »
Ik zag het in mailbox. Is een beetje zoomexperience in het klein. Lijkt me fantastisch als je van drukte houdt.

asplx

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2011, 14:00:29 »
Ik heb al andere afspraken voor beide dagen... :(

2 dagen EUROSPOOR in Utrecht...

Offline EricR

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Man
  • Selling mode
Camera.nl Camera Experience
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2011, 10:56:43 »