Deze site had eerst van die geflipte prijzen voor Pentax camera's, maar met de X10 zijn ze de voordeligste:
http://www.guusverschuren.nl/-c-0/fujifilm-x-10-zwart-p-33322ik heb hem zelf in bestelling staan bij Amazon, en verwacht hem wel spoedig. in de UK en Duitsland is de camera al her en der in voorraad.
Foka zal aankomende zaterdag een grote presentatie doen van deze Fuji, maar ik vind hem daar te prijzig. wacht rustig mijn bestelling af.
toen ik de eerste beelden van de X10 zag was ik eigenlijk al verkocht. dit was precies de compacte camera zoals ik die al heel lang in gedachten had. met een snelle lens, alle knoppen op
de juiste plek met directe toegang tot de belangrijke instellingen. had eigenlijk gehoopt dat de kleine Pentax Q meer op deze camera zou lijken, maar ik vind hem wat te priegelig, duur en heb mijn twijfels over de sensor.
ik denk en voel gewoon dat deze X10 een perfecte camera is om altijd bij de hand te hebben.
mijn K200d is ook nog steeds een fijne camera, en vooral fun met wat prime lenzen, maar ik sleep hem niet graag altijd met me mee.