Als ik foto 3 zie dan heb ik al geen zin meer. Nummer 2 is vast heel leuk, maar de karakters passen duidelijk niet bij elkaar.
Foto 2 en 3 zijn bij dezelfde gelegenheid gemaakt: er ontstond opeens een "groepssessie" in de Steampunktuin, gestart door een (in die kringen blijkbaar bekende) fotograaf, die een paar van die steampunkers bij elkaar op de foto wilde zetten. En daar schoven steeds meer mensen bij aan, en, net als zeemeeuwen als je de eendjes aan het voeren bent, waren er opeens heel veel fotografen.
Maar verder viel het me erg mee. Ik heb me er prima vermaakt, kon iedereen rustig op de foto zetten. Soms werden speciaal voor mij kleine showtjes opgezet:
Nr. 6:

En gezien je voorkeur voor vrouwelijk schoon: daar kan ik nog wel wat topics mee vullen (van de ruim 700 gemaakte foto's zijn er intussen een kleine 500 overgebleven, waaronder plaatjes van lelijke kerels, maar ook van fraaie jongedames)

Nog even geduld: ik ben aan het werken aan een nieuwe website/fotoblog. Daar komen ze allemaal te staan.
Jan.