Afgelopen zaterdag heeft mijn computer het begeven. Zoals in het topic "Mini meet Maasboulevard" aangegeven op zondag een 120 Gb SSD schijf gekocht. Alles opnieuw geïnstalleerd en twee dagen mezelf verbaasd over de immense snelheid van een SSD schijf. En dit terwijl deze in combinatie met het moederboard en de Intel Q9550 niet eens het maximale eruit haalde.
Echter bleek gisteravond mijn computer toch meer problemen te hebben (hij startte niet meer op) en vandaag maar overgegaan tot het laten vervangen van het moederboard. Direct dus ook een nieuwe processor en een nieuwe grafische kaart, alsmede een extra HDD schijf van 2Tb erin laten zetten. Morgen ga ik hem ophalen, dus ben benieuwd.
De configuratie is nu als volgt voor de computerkenners (ben ik dus niet echt

):
- ASUS P8P67 moederboard met USB 3.0, snelle SATA voor de SSD schijf;
- Intel Quad Core i5-2500K, 3.3 Ghz;
- Corsair 2x 4 Gb intern geheugen;
- Sapphire Radeon HD 6770 grafische kaart met DVI, HDMI en dislay port *(ben benieuwd hoe dat met mijn EIZO gaat werken);
- Nieuwe voeding van 600W om rokende computer te voorkomen;
- WD Caviar Green HDD van 2 Tb.
Volgens de verkoper kan ik er dan weer even tegen. Ben benieuwd of dat ook zo zal zijn. Dus computerkenners, ik hoor het graag.
Ben denk ik morgenavond sneller met typen dan dit bericht via mijn netbook. Die is zo traag als dikke stront in een trechter.