Kees, dat spelling niet jouw sterke kant is, was al vaker opgevallen.
Daar hebben meer forumleden mee te maken en ik zal echt geen namen noemen, dat is volkomen nutteloos.
Ik heb ook geen enkele behoefte, om daarover opmerkingen te maken, dan had ik allang op een veelvoud aan postings gezeten.
Het gaat om de inhoud van het bericht en als die voor mij door de schrijfwijze niet duidelijk is, vraag ik om nadere uitleg aan die persoon.
Daardoor leer je die persoon beter kennen en accepteren.
En, ja, ik plaats ook wel eens alleen een paar smilies als reactie. Net zoals anderen dat doen.
Goed, dat een Pentax K-5 met teletoeter ook een hoop geld kost, ik weet het. En toen dat ding op de markt kwam met een aantal onhebbelijkheden heb ik daar mijn commentaar ook opgegeven: snel hebben, hebben, hebben, tja, dan heb je ook de kinderziektes. Daar heb ik ook terdege kritiek op gegeven.
Ik weet het: Ik ben met al mijn tweede hands aankopen een schandaal voor het forum. zelf medelij ?
Nee hoor, absoluut niet. Juist op de 2e handsmarkt kom je interessante spullen tegen. Boeken, zoals ze nauwelijks meer uitkomen, objectieven met een prachtig karakter, die, als je weet hoe de camera en de computer-software daar op in te stellen, (bijna) analoge resultaten opleveren. Want dáár ben ik mee opgegroeid, dát zit in mij geworteld en dat streef ik na.
In díe zin geef ik ook mijn commentaren op fotowerk en in die zin zal ik ook mijn werk plaatsen.
Maar pas als ík tevreden ben over mijn werk. En dat ben ik niet gauw.
Over een tijdje zul je portretwerk geplaatst zien op 't forum. Daar ga ik eerst nog uitvoerig mee aan de slag vóór ik tevreden ben. Omdat ik van zeker 1, mogelijk 2, opnamen weet, dat de fout erin zit, waar ik een ander forumlid op attent gemaakt heb. 6 shots, 1 overbelichte opname, 3 goede foto's en 2 leuke. Maar eerst aan het werk in de DiKa (Digitale Kamer).
En, ja, je doorgeprikte autobanden vind ik gewoon lullig, voor wie dan ook. Dus ook voor jou.
Goed, ik laat het hierbij, ik vind het weer (niet)mooi geweest.
Ruurd