Voorbeeld, Ruurd heeft hier al plm 25 keer iets gepost Bedroefd zonder zelf een aankoop te hebben gedaan, of misschien 1 leesboek van de rommelmarkt
Kees de jong,
(dit ter voorkoming van verwisseling met Kees SC)Dat jij en ik niet sporen is tot daar aan toe.
Dat jij mij op het forum verwijt, te msm-men geeft alleen maar aan, dat jij het forum niet aanvoelt.
Van dit 245 postings tellende topic heb ik, met inbegrip van deze posting, er welgeteld 28 geplaatst.
Het merendeel felicitaties met aanschaffingen van forumleden. Meelevendheid heet dat.
Dat is iets, wat ik in jouw postings mis.
Van jouw 19 postings in dit topic zijn 12 poenerige aankondingen van Canon-apparatuur met foto en al op het PENTAXforum en een zielig verhaal over een lekgestoken autoband, aanschaf van iets waarvan je nou weer niet weet wat je er mee aanmoet enz., 5 min of meer te rangschiekken onder het mom "sociaal" en 2 opmerkingen in de richting van een forumlid, waarvan in de laatste mijn naam concreet wordt genoemd als voorbeeld van msm-men.
Zonder dat jij de inhoud van die zgn.msm-berichten tot jou heb genomen of ze zelfs maar begrijpt.
Ja, ik koop wel eens een tweede hands boek.
Blijkbaar is dat voor jou een schandelijk iets. En ik vertel dat, om te laten zien, dat deze jongen ook niet stil zit, net als jij.
Ik weet, dat dat schandalig is.
Maar liever een 2e hands boek waar ik iets aan heb, dan poenerig gedoe om te laten zien wat ik allemaal wel zou kunnen kopen. En waavan jij lekker je voordeel kunt trekken, door mijn postings te lezen.
Ik weet het: Ik ben met al mijn tweede hands aankopen een schandaal voor het forum.
En met het feit, dat ik mensen feliciteer met hun aanschaf is gewoon sociaal.
Kees dj, ik geef toe: Het is schandalig. Schandalig? Een GROF schandaal.
Ik heb het lef om dat toe te geven.
Nou ben jij aan zet. Openlijk alsjeblieft.
Het wordt je 20e posting in dit topic, waarbij jij je lege woorden mag toelichten.
Het zou je sieren, als je nu wel OPENLIJK reageert.
Überhapt reageert en niet je mond houdt zoals de andere keren.
Zelfs op mijn PB's heb je niet gereageerd.
Of je kunt het niet en kunt het niet onderbouwen of je durft het niet.
Nou, voor zó'n mod heb ik respect... In het geheel niet, dus.
Als jij nou op de persoon wil spelen, kan ik het ook.
Maar wel met gelijke wapens, jongen.
De gezellige sfeer van het forum komt bepaald niet van jouw inbreng. Integendeel.
Jij voelt de sfeer van het forum totaal niet aan en bent alleen maar bezig met je eigen ego hier te promoten.
Maar als jij op de man speelt, dan heb je me nu helemaal tegen je in.
ASPLX