Auteur Topic: Lowepro Photo Sport  (gelezen 1506 keer)

asplx

• Gast
Re:Lowepro Photo Sport
« Reactie #8 Gepost op: 4 augustus 2011, 10:14:09 »
Niet? Nou, dat valt me van je tegen  :evil:

Jan.

Waarom wordt Buks buksBEEST genoemd... ???

Oi...
da's  stof om over na te denken, Jan... ;D

Groeten,
Ruurd

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #8 Gepost op: 4 augustus 2011, 10:14:09 »

gnodde

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2011, 15:56:53 »
Ben geen sportieftype ofzo [...]

Niet? Nou, dat valt me van je tegen  :evil:

Jan.

jjw

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2011, 15:01:39 »
Mee eens. Een vriend van me heeft de eerste van de nieuwe serie in Nederland. Erg mooi, erg groot, maar persoonlijk vind ik dergelijke tassen meer "hobbezakken".
Dan ben ik nog steeds wel blij met mijn zeer toegankelijke en met name overzichtelijke Tamrac Expedition 6X. Je doet achterkant open en je ziet alles overzichtelijk zitten.

clik elite heeft ook zulke tassen hoor, waarbij de hele achterkant open kan ritsen, of een vak, of een zijkant. Wat me altijd het meeste tegenstaat aan vrijwel elke fototas is de keiharde en weinig gevormde rug, terwijl je toch al snel met enkele kilo's rond loopt. Clik doet eindelijk een poging hier iets aan te doen.

Iemand hier die een gewone tas gebruikt met een insert? Ben ook wel is benieuwd naar ervaringen daarmee.

Offline Jonny

• Senior Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Erps-Kwerps Vlaams Brabant
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2011, 12:34:25 »
Ik heb de Lowepro Fastpack 350 Rood, zeer tevreden tot nu toe.
Eén ding vind ik er te min aan (niet speciaal voor mij) en dat is een waterdichte cover.
Hoewel dit laatste voor mij niet echt uitmaakt (want ik haat regen) kan ik mij best voorstellen dat er fotografen zijn die dit wel erg zullen missen.
En dat ding verplicht je om met rechte rug en borst vooruit te lopen en dat vind ik wel een pluspunt.
Ik heb niet gekozen voor het type dat 'Buks' aanhaalt vermits het toestel niet aan de zijkant eruit kan.
Bovendien was de 350 goedkoper (http://www.geheugenkaart.be/nederlandsge/catalogsearch/result/?q=Lowepro+Fastpack+350+Rood&x=14&y=12)

Jonny
K-5 SMC 50 mm f 1.4 en SMC 200 mm f4, de SMC DA 18-135/3.5-5.6 ED AL DC WR, smc D-FA 100mm f 2.8 - WR Macro. Sigma 120-400 f4.5-5.6
Pentax AF-540 FGZ

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2011, 07:24:23 »
Wat betreft dit soort tassen (en eigenlijk gewoon fototassen in het algemeen) zou ik toch eerder kijken naar "clik elite". Absoluut de meeste duurzame/stevige en comfortabele fototassen/dagrugzakken/fullbackpacks die ik ooit heb gezien.

Mee eens. Een vriend van me heeft de eerste van de nieuwe serie in Nederland. Erg mooi, erg groot, maar persoonlijk vind ik dergelijke tassen meer "hobbezakken".
Dan ben ik nog steeds wel blij met mijn zeer toegankelijke en met name overzichtelijke Tamrac Expedition 6X. Je doet achterkant open en je ziet alles overzichtelijk zitten.

jjw

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2011, 01:31:25 »
Wat betreft dit soort tassen (en eigenlijk gewoon fototassen in het algemeen) zou ik toch eerder kijken naar "clik elite". Absoluut de meeste duurzame/stevige en comfortabele fototassen/dagrugzakken/fullbackpacks die ik ooit heb gezien.

Offline Anvh

• Pentaxian Guru
  • Dordrecht (schapekop)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2011, 23:02:25 »
Ben blij dat ze eindelijk wat van Lowe Alpine lenen...
Stefan
K10D, K5
DA* 16-50, DA* 50-135, D-FA 100 Macro, DA 40 Ltd, DA 18-55
Sigma 30mm
AF-540FGZ

Buksbeest

• Gast
Lowepro Photo Sport
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2011, 22:42:48 »