Op zich geen slechte redenering als je bekijkt hoeveel Dell-thuisgebruikers er zijn, nadat men in de werksfeer kennis heeft kunnen maken met het merk.
Ik heb me altijd verbaasd over dat soort gegevens. In de jaren dat ik professioneel met computers bezig was, van pakweg 1990 tot 2005, heb ik werkelijk niet één Dell " in the wild" gezien en er kwamen toch vrijwel dagelijks mensen met notebooks over de vloer en ik kwam meerdere keren per week bij andere bedrijven, ook in het buitenland, hoofdzakelijk Duitsland, UK en Israel, maar het was allemaal HP, Compaq, IBM en en enkele verdwaalde Apple. Ook nu, ik kom nog uitsluitend huisgebruikers tegen, is het Packard Bell en Acer, soms Asus maar nergens een Dell te bekennen.
Dit is niet off topic want ik ga verder met camera's. Canon schijnt de grootste te zijn maar in mijn, redelijk uitgebreide, kennissenkring is mijn moeder de enige bezitter van een Canon compact, verder is het voornamelijk Nikon SLR, een paar Pentax en Olynpii (?) en de laatste tijd een paar Sony's (de naam staat me tegen maar ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat die Son'y best aardig zijn). Om een Canon SLR in de hand te krijgen moet ik de Dixons in het volgende dorp want zelfs de Ring in het dorp verkoopt liever Nikons, en Olympus aan vrouwen vanwege de kleinere body's.
Genoeg, weekend. :drinks: