Auteur Topic: The Drummer of the Band  (gelezen 1254 keer)

kdj4

• Gast
Re:The Drummer of the Band
« Reactie #6 Gepost op: 9 mei 2011, 22:01:49 »
En tja voor de rest doen mij deze foto's helemaal niets.
Foto 1 vind de stand van de camera niet echt gelaagd bij deze foto. ik gebruik deze stand ook vaak maar dan bij het crossen als iemand door de bocht gaat of hoog in de lucht om het effect wat mooier te maken, maar hier nee.
En wat doet ze, je ziet ze niet zingen heeft de microfoon ver van haar.... ik neem wel aan dat ze zingt maar het komt niet over in deze foto.

Foto 2 snap niet echt de bedoeling, gaat het om de benen ? drumstel ? dat grote zwarte valk rechts in de hoek ?

Foto 3 ja daar zit iemand, geen actie was leuker geweest als hij actief aan het drummen ging zit er nu maar wat te sjansen  ;)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #6 Gepost op: 9 mei 2011, 22:01:49 »

elkim

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 9 mei 2011, 21:53:05 »
Dit zijn uiteraard niet de enige foto's, ,t verhaaltje was wel grappig vond ik, maar goed
tussen oa veel canon geweld en dansende mensen door was het wel leuk
dit was geloof ik een van de idool finalisten va neen paar jaar geleden, uit Belgie wel te verstaan ;)
"Sandrine" een Vlaamse souldiva   

RonHendriks

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 9 mei 2011, 21:46:38 »
Maar begrijp wel dat dat erg raar gestaan had, jij met je camera, tussen de benen van die mooie madam gericht, terwijl het jou toch echt om de drummer te doen was/is. ;D
dat heet upskirt en is erg fout ;D

Offline kobus

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
    • rdkfoto
« Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2011, 21:43:30 »
De AF is gewoon te traag van zunne Nikon :D

Jammer dat je de drummer bij foto 2 net niet tussen de benen hebt kunnen schieten.(zodat het hoofd van de drummer tussen haar benen zit voor de duidelijkheid)
Maar begrijp wel dat dat erg raar gestaan had, jij met je camera, tussen de benen van die mooie madam gericht, terwijl het jou toch echt om de drummer te doen was/is. ;D
Als er geen honden in de hemel zijn, laat mij dan maar naar de hel gaan

RonHendriks

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2011, 00:02:43 »
Tsja de drummer is ook altijd het lastige, want vaak achterin verscholen en altijd verstopt achter de rest van de band, de statieven en draden voor alle electrick. Met zo'n dame ervoor zou ik die gewoon vergeten ;)

elkim

• Gast
The Drummer of the Band
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2011, 22:35:17 »
Vandaag op het Wereldfestival Mano Mundo geweest.
Er was daar en tof groepje bezig ik was enkel geïnteresseerd in de drummer
er gingen echter steeds mensen voor staan, lastig was dat toch wel  ;D

D700 met 70-200 f/2,8 VRII
ISO 1600 f/4,0 1/400 150 tot 195mm

foto1

foto2

foto3