Kachelreiniger van HG. Gr Dennis
Nu alleen nog wat vinden waarmee ik de ongetwijfeld aanwezige nicotinegeur van die Nikon kan verwijderen...
Als je Nikon naar nicotine ruikt, zit er ook heel wat teer op en heb je waarachtig een Nikon WR gecreëerd...Ik zou er extra geld voor vragen (en dan is het maar een fractie van de kosten, die hij meebetaald aan deze body upgrade...)Succes met de verkoop!Gr. Jos
Juist... zo zou ik ook veel meer moeten verdienen dan ik krijg
Veeleisend hoor, die mannen Sja Ruurd... je hebt gelijk
Zal haast wel moeten.Anders gaan alle plannen - net als de sigaretten - in rook op. Dát zou echt zonde zijn.Groeten,Ruurd
Die rijke stinkerd ja, daar moet je nogal wat voor doen om de juiste te vinden.... hmm dan toch maar vriendlief (gelukkig leest 'ie hier niet!)
Gestopt met roken begrijp ik? Stoer!!Laat je vriend het maar niet horen. Een rijke stinkerd heeft alleen zin als die erg oud is en een hartkwaal heeft (en jou in zijn testament wil zetten, dan wel in gemeenschap van goederen wil trouwen)
Ik koop die K-r nu met de standaard kitlenzen, precies om de redenen die je noemt.Een rijke stinkerd... mmm.... misschien ga ik dan wel met de camera mee! Gr. Astrid